Löytyykö tapas vinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos

Vieras
Meillä on AINA vaan noita samoja: serrano-kinkkua,aurinkokuivattuja tomaatteja,oliiveja,patonkia,perunamunakasta... no,tänään on lisäksi lihapullia (voimakkaammin maustettuja,missä kaapriksia) ja marinoituja papuja.
Oisko kellään uusia ideoita?

[QUOTE="Kumikameli";23586860]-Kirsikkatomaatteja fetatäytteellä
-Marinoituja herkkusieniä[/QUOTE]

Tuo tomaattijutskahan oiskin kiva ja helppo,aurahan kävis kans tuohon.Marinoituja h-sieniä on ollut,mutta ei oikein tykätä,parempia tulee kun paistaa huolella ja maustaa valkosipulilla ja mustapippurilla.

[QUOTE="vieras";23586880]uunipaahdetut paprikat marinaadissa
mozarella/vuohenjuusto leivät
auratäytteiset jalopenot pekonilla[/QUOTE]

Uunissako nuo aura-jalopeenot tehdään?

Tuo tomaattijutskahan oiskin kiva ja helppo,aurahan kävis kans tuohon.Marinoituja h-sieniä on ollut,mutta ei oikein tykätä,parempia tulee kun paistaa huolella ja maustaa valkosipulilla ja mustapippurilla.

Auraahan on nyt jotain uutta pehmeää, ilmeisesti tuorejuuston tyylistä. Kokeile sitä ja kerro onnistuiko, niin mä voin kans kokeilla joku kerta ;)
Olen kans miettinyt täyttää kirsikkatomaatteja jollain mätitahnatyylisellä tuubista suoraan, sitä en vielä ole kokeillut, mutta voisi olla näppärää :)

Itse täytän aina kirsikkatomaattien puolikkaita aurajuuston ja ruohosipulituorejuuston sekoituksella, johon lorautan sitruunamehua.

Lisäksi hunajamelonia

itse marinoitua paprikaa ja kesäkurpitsaa

marinoituja herkkusieniä

paistettua chorizomakkaraa

paistettua halloumia

[QUOTE="sookie";23586944]Itse täytän aina kirsikkatomaattien puolikkaita aurajuuston ja ruohosipulituorejuuston sekoituksella, johon lorautan sitruunamehua.

Lisäksi hunajamelonia

itse marinoitua paprikaa ja kesäkurpitsaa

marinoituja herkkusieniä

paistettua chorizomakkaraa

paistettua halloumia[/QUOTE]

NAM.

Meillä on ollut tällaisia: Maa-artisokkaa, valkosipulikatkarapuja, ilmakuivattua kinkkua, aurinkokuivattuja tomaatteja, tomaatti-sipuli -seoksella päällystetty pannulla paahdettuja leipäsiä, manchego-juustoa, hunajamelonia, valkosipulimarinoituja sieniä ja sipulirenkaita.

Valkosipulikatkaravut oli positiivinen yllätys, olisikohan ollut Rainbown pakastepussi. Mutta helppohan niitä ois kans öljyssä valkosipulin kera pyöräyttää.

[QUOTE="Kumikameli";23587038]Oli kyllä niin virhe alkaa tätä ketjua lukemaan... Voi jee, mikä himo kaikkeen ihanaan tapas juttuun nyt tuli :p[/QUOTE]

Sama! Nyt tekis mieli hakea shusia tai tehdä tapaksia:P

Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;23586972:
Meillä on ollut tällaisia: Maa-artisokkaa, valkosipulikatkarapuja, ilmakuivattua kinkkua, aurinkokuivattuja tomaatteja, tomaatti-sipuli -seoksella päällystetty pannulla paahdettuja leipäsiä, manchego-juustoa, hunajamelonia, valkosipulimarinoituja sieniä ja sipulirenkaita.

Valkosipulikatkaravut oli positiivinen yllätys, olisikohan ollut Rainbown pakastepussi. Mutta helppohan niitä ois kans öljyssä valkosipulin kera pyöräyttää.

Miten teet sipulirenkaat ja valkosipulimarinoidut sienet? Kiinnostaa taas uudet ideat.

Yhteistyössä