otsikko puhukoon puolestaan.. ihan vaan galluppina että mikä on se teidän favourite herkku päivänä? itsellä tortillat, pizza, joku hyvä pihvi ja ranskalaiset.
Tumma suklaa. Tai sit joku karppiresepti mutakakusta tai jostain marjapiirakasta.. Muuten mun "pääruoat" koostuu ihan herkkuruoista sinänsä Piirakat ja kakut eivät ole jokapäiväisiä, tai edes viikkoisia.
JAFFA-KEKSEJÄ!!!!!
NAMMMM..
Mulla tuli raskausaikana noihin kekseihin älytön himo! Ei mitään ongelmaa vetästä koko pakettia kerralla! Kerran kuussa keksi-päivä
nyt ku on pakko laihduttaa ja tekee mieli karkkia tai keksiä niin olen ratkaissut asian niin että sunnuntaisin korvapuusti kahvit ja sitten viikolla jos himo iskee niin ruisleipää omena siivuilla( juustohöylällä onnistun siivuttaa) tai kaksi voileipäkeksiä mango tai kuningatar piltillä... sitten synntärit ja sellaset on asia erikseen :headwall: :headwall: niitä ei tarvii kaiketi miun välttää mutta kakkuviipaleet on pidetävä niin ohkasina kuin esikoinen mermorikakusta näytti... valo tuli läpi ...
TACO-Dippiä ja paprikaa ja kurkkua.
Harvoin MARS DE LIGHT suklaapatukka.
Oma tekoista pizzaa: paprikaa, herkkusieniä, tomaattia, AURAA joskus parsaa. Ja ehdottomasti pinaattia.