Mitä syödä iltapalaksi??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keitä kunnon lautasellinen kaurapuuroa! Just keitin lapsille ja hyvin näyttää maistuvan :) Laita syvään lautaseen 1dl pikakaurahiutaleita, 2dl vettä ja laita MIKROON 1-2min.
 

Similar threads

Yhteistyössä