mitä synnytykseen mukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hassu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hassu

Vieras
siis mitä pakkaan synnärille itseäni varten?

neuvolakorttia kanniskelen koko ajan laukussa jos vaikka käynnistyy synnytys kun oon jossain liesussa, mutta mitä te ootte tarvinnu? isi saa tuoda vauvan kotiintulovaatteet sitte myöhemmin, mutta mitä itteeni varten laitan kassiin..?

ai niin...pitäishän sitä osata nuo kamerat ja pesuvälineet muistaa....aikuisen ihmisen...nolona hakkaan päätäni seinään... =)

mietin vaan tuleeko mun luettua siellä, musiikkia mä en synnytykseen kaipaa,joten sitä ei tarvii muistaa....

Juu huulirasva kannattaa olla! Ja mahdollisesti kurkkupastilleja, itselläni ainakin oli ääni käheänä pari seuraavaa päivää...
Loput tavarat (lukemiset ym.) pyysin miestä tuomaan sitten seuraavana päivänä, synnytyksiin menin ihan neuvolakortin ja kameran kanssa.

Kamera, hygieniatarpeet eli deodorantit ja hammaspesuvehkeet sun muut, itse pakkasin meikkipussinkin ja shampoon. Siteitä kotimatkaa varten, imetysliivit ja liivinsuojia, vauvalle vaippoja ja vaatteita kotimatkaa varten, itselle vaihtovaatteet kotimatkaa varten kun enää ei äitiyshousuja tarvittu sitten, tosin ihan piukimpia farkkuja älä ota mukaan, saattaa olla tuota nesteturvotusta jonkin verran synnytyksen jälkeen. Nykyään sairaaloihin saa ottaa kännykätkin. Ja sitten kaikkein eniten kaipasin karkkia. Olis pitänyt ottaa mukaan suklaalevy. Lukemista otin mukaan, en pystynyt keskittymään siihen ollenkaan kun huokaillen katselin vaan vauvaa tai imetin.

Kotiin varaat sitten paketin vaippoja vauvalle ja vaatteita, sängyn ja hoitotason, tutteja, pumpulia, rintakumeja varmuudeksi, itsellesi siteitä ja liivinsuojia. Imetystyynykin voi olla tarpeen. Ruokaa ja juomista jääkaappiin. Ja luotettavaa apua lähelle kun kotiudutte.

Yhteistyössä