A
apuja
Vieras
JOtain helppoa pitäis olla. Semmoista, mikä uppois lapsille. Voileipäkakkua on, mutta tuskin kelpaa. Karjalanpiirakoita on ja ne varmaan menee. JOtain muutakin ois varmaan hyvä olla, ettei mene ihan makean syömiseksi..