Mitä sinä tekisit? Vauvan sukupuolen kertomisesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kas siinä pulma...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kas siinä pulma...

Vieras
Olemme menossa rakenneultraan tällä viikolla. Päätimme tällä kertaa kysyä sukupuoliarvausta, jos ultraaja sen näkee. Esikoisesta emme aikanaan kysyneet, mutta nyt haluaisimme tietää.

Isovanhemmat ovat jatkuvasti toitottaneet, että ettehän sitten vaan kysy sukupuolta, että menee kaikki jännitys koko hommasta. Itseä on alkanut tämä jo ottaa kaaliin, sillä emme ole asiasta sanoneet vielä mitään. Vasta itsekin viikonloppuna päätimme kysyä.

Mitä tekisit näiden isovanhempien suhteen? Kertoisitko heille veikkauksesta, jos he sitä kysyisivät, vai tekisittekö kuten mies ehdotti, eli sanoisitte että tiedetään, mutta teille ei kerrota.

Turha aloitus, mutta mitä sinä tekisit? Itse ajattelin, että valehtelisimme ettei sukupuoli näkynyt ja jos asiasta myöhemmin vauvan syntymän jälkeen tulisi puhetta, kertoisin kuten asia on.

Itse tiesimme, mutta emme kertoneet kenellekään. Sanottiin kyselijöille ettei näkyny selvästi ;)
Ei pilannut meidän jännitystä ollenkaan, helpotti hankinnoissa. Oli jännää kun oli meidän kahden salaisuus tulevan vuvan sukupuoli :)

No mä ainakin sanoisin, että tiedetään sukupuoli ja jos haluatte niin voidaan kertoa tai olla kertomatta jos niin haluatte.

Meilläkin rakenneultra tällä viikolla :)

Voittehan sanoa, että tiedätte ja voitte kertoa jos haluavat kuulla? Jos eivät halua, niin sitten odottavat.

Isovanhemmat nyt hössöttävät vähän vaikka mistä, toimitte niin kuin itse parhaaksi näette. Turhaa siitä enempää stressiä ottaa.

Me kysyttiin kuopuksesta mutta hän ei ihan oikeasti halunnut sukupuoltaan kertoa, joten vastasimme kyselyihin ettemme tiedä.

Teidän tapauksessa kertoisin kuten asia on: tiedätte, kumpi tulee mutta ette kerro koska ylläriä ei saa pilata :)

Jos isovanhemmat eivät halua tietää etukäteen sukupuolta niin sanotte että kysyitte ja tiedätte mutta ette kerro heille jos eivät halua kuulla. Mutta jos kiinnostuvat kuulemaan kumpaa siellä on veikattu niin sitten kerrotte.

Odotan viidettä lasta ja aina on kysytty kumpi tulee. Kyllä siinä synnytyksessä aina on sen verran jännitystä mukana ettei sukupuolitieto paljoa hetkauta.

• Tykkää
Reactions: jenttu
Meillä ei kaksi ensimmäistä näyttäny sukupuoltaan mutta tää kolmas oikeen levitteli sukukalleuksiaan siinä näytöllä. Ei olla pidetty salassa keneltäkään jos ovat kysyneet, sisatuksetkin tietävät jo.

Jos saatte tietää sukupuolen niin älkää keryoko isovanhemmille elleivät halua tietää. Se että haluatteko itse tietää sukupuolen ei taida olla heidän päätettävissä :laugh: Synnytyksessä nyt on muutenkin omat jännitysmomenttinsa tiesi dukupuolen tai ei.

Yhteistyössä