Mitä sinä annat vanhemmillesi joululahjaksi tänä jouluna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jelp joulua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jelp joulua

Vieras
Ehkäpä laitan tänä jouluna vanhemmilleni joululahjat postipakettina menemään.

Ajattelin laittaa matkaan 2-3 kirjaa, ristisanakirjan, sudokukirjan ja valokuvakalenterin ensi vuodelle.

Suklaata on ihan turha laittaa, kun he saavat sitä muiltakin joululahjaksi ja usein joulun jälkeen antavat rasioita sitten meillekin. Kun meilläkin on suklaata joulun jälkeen ihan tarpeeksi, niin ei kyllä lisärasioita tarvittaisi.

Mutta jotenkin tuo lahjamäärä mietityttää, että mitä vielä laittaisin matkaan? Kun ei voi mitään isoa ja painavaa laittaa. Kuitenkin olen joka joulu laittanut kunnon lahjat heille. Mietin kyllä esim; lahjakorttia (50 euroa) Prismaan, mutta olisiko tuo ihan hönö idea?

Kun koen, että tuossa taas on liian vähän.

Ennen kun olen antanut useampia kirjoja ja jotain tavaraakin. Mutta jos postissa laitan lahjat menemään, niin pitää postikulutkin ottaa huomioon. Ei voi siksi laittaa mitään painavia juttuja matkaan.

Joulutervehdyskorin, itse laitellun. Tänä vuonna varmaankin muutama aikakauslehti ja ristikko, huopa, ja vanhan tavan mukaan erilaisia herkkuja joita eivät itse todella osaisi etsiä. Joku pieni konjakkitilkkakin ehkä (en ole tästä varma, ovat aika vanhoja...)

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;29312675:

Ennen kun olen antanut useampia kirjoja ja jotain tavaraakin. Mutta jos postissa laitan lahjat menemään, niin pitää postikulutkin ottaa huomioon. Ei voi siksi laittaa mitään painavia juttuja matkaan.

Smartpostilla on nyt tarjous :) Saa painaviakin laitettua

[QUOTE="hmh";29312681]Joulutervehdyskorin, itse laitellun. Tänä vuonna varmaankin muutama aikakauslehti ja ristikko, huopa, ja vanhan tavan mukaan erilaisia herkkuja joita eivät itse todella osaisi etsiä. Joku pieni konjakkitilkkakin ehkä (en ole tästä varma, ovat aika vanhoja...)[/QUOTE]

Miksei vanhalle ihmiselle voisi antaa konjakkia? :O

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;29312675:

useampia kirjoja, miksi ihmeessä?
eikö joululahjaksi enää tavata antaa yhtä kirjaa?
Eikö yksi per naama riittäisi, hekin huomaisivat että sulle on tullut järki päähän, osaat jo hiukan rajoittaa..

Valokuvakirjan tältä vuodelta, siitä löytyy kaikkien lasten perheiden kuvia. Erittäin mieleinen ja toivottu lahja ollut jo monta vuotta. Mukavaa sitten ku saa esitellä lasten perheitä ja itekki katella samoista kansista. Lisäksi suklaata tms pientä.

Ehkäpä laitan tänä jouluna vanhemmilleni joululahjat postipakettina menemään.

Ajattelin laittaa matkaan 2-3 kirjaa, ristisanakirjan, sudokukirjan ja valokuvakalenterin ensi vuodelle.

Suklaata on ihan turha laittaa, kun he saavat sitä muiltakin joululahjaksi ja usein joulun jälkeen antavat rasioita sitten meillekin. Kun meilläkin on suklaata joulun jälkeen ihan tarpeeksi, niin ei kyllä lisärasioita tarvittaisi.

Mutta jotenkin tuo lahjamäärä mietityttää, että mitä vielä laittaisin matkaan? Kun ei voi mitään isoa ja painavaa laittaa. Kuitenkin olen joka joulu laittanut kunnon lahjat heille. Mietin kyllä esim; lahjakorttia (50 euroa) Prismaan, mutta olisiko tuo ihan hönö idea?

Mites olisi ristisana- tai sudokulehden lahjatilaus?

Itse ajattelin isälle lahjalehteä ja äidille lahjakorttia esim jalkahoitoon. Sisarusten kanssa kimpassa ostetaan.

Yhteistyössä