V
vois kokeilla itekki
Vieras
Kun kaikki siitä aina puhuu. En ole ikinä kokeillut eli miltä osastolta sitä löytyy? Ja onko se sitten kovin halpaa? paljonko maksaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Veikkaan että se on sian-tai naudanlihaa, ainakin maistuu ihan siltä. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Veikkaan että se on sian-tai naudanlihaa, ainakin maistuu ihan siltä. :snotty:
Näytä mulle soija mikä lihalta maistuu :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Veikkaan että se on sian-tai naudanlihaa, ainakin maistuu ihan siltä. :snotty:
saahan sen lihalta maistumaan, ei oo temppu eikä mikään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vois kokeilla itekki:Kun kaikki siitä aina puhuu. En ole ikinä kokeillut eli miltä osastolta sitä löytyy? Ja onko se sitten kovin halpaa? paljonko maksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Veikkaan että se on sian-tai naudanlihaa, ainakin maistuu ihan siltä. :snotty:
saahan sen lihalta maistumaan, ei oo temppu eikä mikään![]()
Niin SAA. Mutta ei se SOIJA itsessään lihalta maistu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Soija on ihan hanurista, kun sitä on nykyään jokaikisessä ruoassa |O .
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Soija on ihan hanurista, kun sitä on nykyään jokaikisessä ruoassa |O .
Kannattaa kokata itse eikä syödä eineksiä B)
Tosin meillä on soijaa lähes aina kotiruuassa.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mä jaksan puhua niiden hampunsiementen puolesta.
Ekologisempi vaihtoehto kun soija (hamppua saa Suomessa kasvatettunakin) proteiinin lähteenä, sisältää paljon hyviä aminohappoja, on luonnollisesti gluteenitonta, sisältävät omega-6 sekä omega-3 rasvahappoja, hamppu kasvaa nopeaa ja sitoo itseensä hiilidioksiidia suuremmat määrät mitä muut kasvit puhumattakaan että hamppu muilta osin voidaan myös käyttää ehokkaasti hyväksi (kangas, köysi yms. hamppu tuotteet).
Niin ja se hamppu mitä ravinnoksi käytetään on sitä alkuperäistä hamppua, eli kuituhamppua joka ei ole päihdyttävä.