Mitä se narsismi on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surusilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surusilmä

Vieras
Voiko hormoniheittelyt ja narsismi siis muistuttaa toisiaan?

Mua harmittaa ja hävettää, kun välillä haukun miestäni.... :( Ja itse olen se idiootti parisuhteessa. Olen kotona kotiäitinä ja uutta perheenlisäystä on tulossa myös.

Saatan suutuspäissäni miehelle sanoa vaikka mitä, haukkua läskiksi tai muuksi, latistaa ihan turhaan jne. En ole mikään tehokas ihminen, joten ihan samallalailla ansaitsisin itse haukut. Mieheni vaan on kestänyt kaiken, vaikka varmasti pahalta on tuntunut, kun haukkuja ja tylyjä kuittailuja on saanut toiminnastaan.

Hän elättää perheemme, käy töissä, minä kotona. Ja mikä siinä palkintona on, minun valituspa tietysti.

Olen pyytänyt anteeksi haukkumistani :( Siis sanokaa, että tämä johtuu hormoneista, koska en minä ennen tällaine ole ollut :(

Tuo jo auttoi minua :) Kyllä niiden sanomisten syy on tosiaan eniten väsymyksessä ja sitten myös hormonien heittelyssä.... Joskus sitä vaan kauhistuu omaa käytöstään ja alkaa analysoimaan, että mitä minä teen tässä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tuo jo auttoi minua :) Kyllä niiden sanomisten syy on tosiaan eniten väsymyksessä ja sitten myös hormonien heittelyssä.... Joskus sitä vaan kauhistuu omaa käytöstään ja alkaa analysoimaan, että mitä minä teen tässä...

Muista nyt ainakin pyytää mieheltäs anteeksi, ja yritä selittää että sustakin tuntuu pahalta. Sitte seuraavan kerran ryöppy on tulossa , pure vaikka kieleesi. Sillä jos sä haukut toisen vaikka miksi , olkoonkin hormonimyrsky , niin sitä toista kuitenkin loukkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Narsistit syyttävät kaikkein viimeiseksi itseään. Vika on aina muissa.

Mutta kaikki jotka tekevät noin eivät automaattisesti ole narsisteja.

http://www.suhdesoppa.fi/narsismi/narsistiset-luonnehairiot/

Alkuperäinen kirjoittaja narsistin ex:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Narsistit syyttävät kaikkein viimeiseksi itseään. Vika on aina muissa.

Mutta kaikki jotka tekevät noin eivät automaattisesti ole narsisteja.

http://www.suhdesoppa.fi/narsismi/narsistiset-luonnehairiot/

Juuh, mutta ap:n itsekriittisyys huomioon ottaen hän ei todennäköisesti ole narsisti.

Narsisti on kyvytön näkemään asioita toisesta näkökulmasta ja kyvytön olemaan rehellinen itselleen. Hänen minäkuvansa on vääristynyt. Ihminen joka tietää tekevänsä väärin, ei ole narsisti, vaikka oliskin "vittumainen harppu".