Mitä sanoisitte tästä? *sisältää kuvan*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iloinen mieli jouluna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iloinen mieli jouluna

Vieras
Tuommoisen tuloksen sain kylläkin kun testiaika oli mennyt jo ja siitä tosiaan jokusen minuutin päästä sain tuommoisen siihen, eli olenko vai en? Kyseessä siis apteekin oma raskaustesti ja eilen kun päivällä testasin niin vikkoja olis eilen 3+1-3+6

Aijaa.com - 7209372.jpg
 
Mä näen siinä kyllä selvän haamuviivan.

En tosin itse testaisi noin aikaisin kun useat raskaudet menee kesken ennekuin edes tietää olevansa raskaana.

Toivottavasti sun viiva pysyy ja vahvistuu :)
 
Noita testituloksiahan ei saisi enää lukea sen testin määrittelemän ajan (esim. 5min.) jälkeen. Mulla on ainakin Clear Bluen testiin tullut tollanen haamuviiva testiajan jälkeen enkä ollut raskaana, tosin en niin ajatellutkaan kun ohjeen mukaan silloin tulos ei enää ole luotettava.
 

Yhteistyössä