Mitä sanoisit ihmiselle, joka (Jacksonin hautajaisista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
sanoo ettei tajua mikä älytön hulabaloo moisen tyypin kuolemasta tehdään ja että ei käsitä miksi sellaiset hautajaiset ketään kiinnostaa.

Siis minä ymmärrän, että kaikkia ei todellakaan kiinnosta. En itsekään ole koskaan ollut fani, mutta minua asia kiinnostaa oikeastaan siltä kantilta, että onhan tuo historiaan merkittävänä jäävä tapahtuma. Ja muutenkin monella tapaa vaikuttava henkilö koko ihminen.

Itse ajattelen niinkin, että nyt alle kouluikäiset lapseni, tulevat joskus kysymään minulta jotain muistojani Michael Jacksonista, hänen musiikistaan, kuolemasta jne jne. Haluan, että minulla on jotain vastattavaakin heille. Muistan miten itseäni on kiehtonut lapsena, kun vanhempani ovat kertoneet vastaavista asioista minulle. Henkilöistä joista itse olen voinut lukea ainoastaan jostain kirjoista tms. mutta jotka ovat olleet elossa vanhempieni nuoruudessa.

Ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan.

Ymmärrän.

En tajua tätä, mutta mulla on oikein ikävä MJ:tä! Tai en tiedä voiko ikävöidä ihmistä jota ei tunne, mutta tuntuu niin oudolta että häntä ei enää ole! Hieno ja hyvä ihminen on poissa, todella surullista :(
Katsoin netistä muistotilaisuuden ja kyllä kyyneleet oli silmissä monesti.

Mitä sanoisin ihmiselle joka ei ymmärrä.. Sanoisin että hän oli Michael Jackson, katso kuinka paljon hän sai aikaan!

Kylla ymmarran. Meilla on alle kouluikainen halunnut tietaa henkilosta ja ollaan katseltu yhdessa videoita. Murkkuikainen on ollut myos kovasti kiinnostunut MJ:n musiikista. Hautajaiset katseltiin koko perheen voimin siita syysta etta mina omin kaukon kun todella halusin ohjelman nahda.

Mä sanon, että jotkut fanittavat todella paljon Jacksonia ja hänen musiikkiaan ja ovat siksi kiinnostuneita, ja se heille suotakoon...

(Mä en pidä Jacksonin musiikista enkä miehestä itsestään, mutta pyrin yleensä vaikenemaan asiasta Jackson-fanien läsnäollessa.)

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
(Mä en pidä Jacksonin musiikista enkä miehestä itsestään, mutta pyrin yleensä vaikenemaan asiasta Jackson-fanien läsnäollessa.)

Asian ydin! Kumpa ihmiset osaisivat toimia tahan tapaan monessa muussakin asiassa.

Tämä henkilö siis totesi vain, että hän ei ymmärrä moista vouhotusta ja kun minä totesin, että onhan se ymmärrettävää, koska MJ ei ole ollut mikään hajuton ja mauton eläessään. Noin kuvannollisesti siis. Niin siihen tämä tuumasi vain, että juu ei tosiaan kun on leikellyt itseään ja sekaantunut lapsiin. Miten minulle itselleni ei tule MJ:sta mieleen tuollaiset asiat ensimmäisenä ja käsitän kyllä, että hänet on todettu syyttömäksi. Ja mitä leikkelyyn tulee niin eipä ole ainut ihminen ja tuskin tuotakaan miestä haittaa se, että naiset suurennuttaa rintojaan, mutta miespuolinen kun kyseessä niin onkin jo huono asia.

Sisko oli kahdeksan vuotiaan tyttönsä kanssa eilen autossa. Tyttö kuunteli kun radiossa puhuttiin tulevasta muistotilaisuudesta. Kysyi äidiltään että kenen muistotilaisuudesta puhuvat. Äitinsä vastasi että Michael Jacksonin. Tytöllä loksahtaa suu auki ja silmät suurina sanoo että herttinen, kuoliko se niin pahasti!!! :o

:laugh: :laugh: :laugh:

No, leikki sikseen. Minä katsoin muistotilaisuuden livenä kunnoituksesta taiteilijaa kohtaan. Kyynel oli silmissä monta kertaa vaikken suuri fani olekaan. Olin myös katsomassa häntä kun Suomessa esiintyi, nerokasta musiikkia ja showta.

Syytön MJ oli syytettyihin asioihin. Ei oikeudessakaan löytynyt todisteita muusta. Joo, leikelty oli mutta mitä siitä, niin on moni muukin vähemmän lahjakas ihminen. Lääkekoukussa todennäköisesti pahasti, mutta taas, niin on moni muukin.

Moni muu ihminen taas ei ole saanut yhtä paljon elämässään aikaiseksi kuin MJ. Arvostan häntä!

Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:
Sisko oli kahdeksan vuotiaan tyttönsä kanssa eilen autossa. Tyttö kuunteli kun radiossa puhuttiin tulevasta muistotilaisuudesta. Kysyi äidiltään että kenen muistotilaisuudesta puhuvat. Äitinsä vastasi että Michael Jacksonin. Tytöllä loksahtaa suu auki ja silmät suurina sanoo että herttinen, kuoliko se niin pahasti!!! :o

:laugh: :laugh: :laugh:

No, leikki sikseen. Minä katsoin muistotilaisuuden livenä kunnoituksesta taiteilijaa kohtaan. Kyynel oli silmissä monta kertaa vaikken suuri fani olekaan. Olin myös katsomassa häntä kun Suomessa esiintyi, nerokasta musiikkia ja showta.

Syytön MJ oli syytettyihin asioihin. Ei oikeudessakaan löytynyt todisteita muusta. Joo, leikelty oli mutta mitä siitä, niin on moni muukin vähemmän lahjakas ihminen. Lääkekoukussa todennäköisesti pahasti, mutta taas, niin on moni muukin.

Moni muu ihminen taas ei ole saanut yhtä paljon elämässään aikaiseksi kuin MJ. Arvostan häntä!

Nimenomaan tuota minäkin. Olihan hän melkoisen suuri taiteilija ja jää historiankirjoihin monilla saavutuksillaan. En ole siis itsekään fani, mutta kunnioitan kyllä saavutuksista. Taiteilijat ovat aina omanlaisiaan persoonia eli nämä leikkelyt sun muut voi pistää sen piikkiin. Ja usein taiteilijoilla on jokin alkoholiongelma tms. Ihan näillä suomalaisilla runoilijoilla ja kirjailijoilla on samaa taipumusta.

en tiedä mitä sanoisin, jokaisellahan on oikeus sanoa mitä ajattelee. itseä ei koko tyyppi kiinnosta, enkä ole noteerannut mitenkään hänen kuolemaansa. joku toinen on taas hyvinkin kiinnostunut ja ehkä suruissaan ja se hänelle suotakoon

Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:
en tiedä mitä sanoisin, jokaisellahan on oikeus sanoa mitä ajattelee. itseä ei koko tyyppi kiinnosta, enkä ole noteerannut mitenkään hänen kuolemaansa. joku toinen on taas hyvinkin kiinnostunut ja ehkä suruissaan ja se hänelle suotakoon

Niin... Mutta kun tämä totesi, että hän ei ymmärrä koko vouhotusta. Sinä kirjoittamasi perusteella ymmärrät miksi tämä henkilö on koskettanut miljoonia ihmisiä, vaikka sinua itseäsi asia ei hetkautakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:

Niin... Mutta kun tämä totesi, että hän ei ymmärrä koko vouhotusta. Sinä kirjoittamasi perusteella ymmärrät miksi tämä henkilö on koskettanut miljoonia ihmisiä, vaikka sinua itseäsi asia ei hetkautakaan.
niin ymmärrän tämän asian.

Mä on ollut jacksonin fani, enkä tykännyt sen musiikista. Mutta itseänikin yllättää, kuinka kiinnostunut kuitenkin olen sitten näistä jutuista kuolemaan liittyen, ja katselin myös muistotilaisuuden.

Jackson oli kuitenkin ihminen ja persoona, jonka meistä varmasti kaikki ainakin nimeltä ja ulkonäöltä tiesivät, vaikkeivat hänen musiikkiinsa tai elämäänsä yhtään olisi perehtyneet. Ja niin erilainen persoona vieläpä, että jo senkin takia tyyppi varmasti jossain määrin monia kiinnostaa. ja kuolema toi hänet lähelle meitä tavallisisa tallaajia, kun sellainen maailmankuulu supertähtikin tosta vaan ilman ennakkovaroitusta kuolla kupsahti. Se varmasti herätti EI-faneissakin mielenkiintoa ja tunteita.

Ja mitäkö sanoisin kaverille, joka ei kiinnostusta ymmärrä.... hmm... Ei kaikkien tarvitse kaikkea ymmärtää, eikä etenkään olla pätkääkään kiinnostunut jacksoniin kohdistuvista jutuista. Eikä seurata mediaa asian tiimoilta. Mutta jos joku on kiinnostunut aiheesta, ei sitäkään tarvitse kenenkään aliarvioida tai "pilkata". Jackson oli legenda jo eläissään, ja varmasti hänet muistetaan jatkossakin pitkään, aivan kuten Elvis. Siinä ei ole mitään pahaa, jos nyt osoittaa mielenkiintoa Jacksonin elämää ja kuolemaa kohtaan, vaikkei fani olisikaan ollut.

Minäkään en ymmärrä koko vouhotusta! Ja ei, en usko että mun lapset kyselee multa myöhemmin muistojani Jacksonista ja jos kyselee, niin kerron hänen äidin mielestä olleen ällöttävä lasten hyväksikäyttäjä ja leikelleen itsensä kammottavaksi kummajaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
ymmärrän sua, ajattelen aika samalla tavalla. Enpä minäkään mikään fani ole, mutta tuli silti seurattua sivusilmällä noita hautajaisia.

peesaan, sillä erolla et teininä olin fani kyllä, nyt en enää mutta löytyyhän noita levyjä multa vieläkin..

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mä on ollut jacksonin fani, enkä tykännyt sen musiikista. Mutta itseänikin yllättää, kuinka kiinnostunut kuitenkin olen sitten näistä jutuista kuolemaan liittyen, ja katselin myös muistotilaisuuden.

Jackson oli kuitenkin ihminen ja persoona, jonka meistä varmasti kaikki ainakin nimeltä ja ulkonäöltä tiesivät, vaikkeivat hänen musiikkiinsa tai elämäänsä yhtään olisi perehtyneet. Ja niin erilainen persoona vieläpä, että jo senkin takia tyyppi varmasti jossain määrin monia kiinnostaa. ja kuolema toi hänet lähelle meitä tavallisisa tallaajia, kun sellainen maailmankuulu supertähtikin tosta vaan ilman ennakkovaroitusta kuolla kupsahti. Se varmasti herätti EI-faneissakin mielenkiintoa ja tunteita.

Ja mitäkö sanoisin kaverille, joka ei kiinnostusta ymmärrä.... hmm... Ei kaikkien tarvitse kaikkea ymmärtää, eikä etenkään olla pätkääkään kiinnostunut jacksoniin kohdistuvista jutuista. Eikä seurata mediaa asian tiimoilta. Mutta jos joku on kiinnostunut aiheesta, ei sitäkään tarvitse kenenkään aliarvioida tai "pilkata". Jackson oli legenda jo eläissään, ja varmasti hänet muistetaan jatkossakin pitkään, aivan kuten Elvis. Siinä ei ole mitään pahaa, jos nyt osoittaa mielenkiintoa Jacksonin elämää ja kuolemaa kohtaan, vaikkei fani olisikaan ollut.

hienosti kirjoitettu, sekä elvis että jackson oli kyllä suuria, todela suuria persoonia ja vaikuttajia tässä maailmassa. en unohda kyllä niitä ikinä. itse olen kyllä kova elvis fani, jacksonin en kyllä niin paatunut fano mutta kuitenkin

Alkuperäinen kirjoittaja nipo:
Minäkään en ymmärrä koko vouhotusta! Ja ei, en usko että mun lapset kyselee multa myöhemmin muistojani Jacksonista ja jos kyselee, niin kerron hänen äidin mielestä olleen ällöttävä lasten hyväksikäyttäjä ja leikelleen itsensä kammottavaksi kummajaiseksi.

No tiedoksi sulle että tämä Jordy Chandler myönsi valehdelleensa KAIKEN, koska isänsä käski. Lueppa vaikka netistä.

Michael oli niin erilainen, ei saanut elää lapsuuttaan joten eli sitä aikuisiällä. Se suotakoon hänelle, ei monella meistä pää kestäisi sitä julkisuuden määrää.

Minä uskon että hän oli hyvä ihminen ja sai paljon hyvää aikaan. Voi kun joku olisi samanlainen.

En mäkään ymmärrä hänen kuolemansa valtavaa uutisarvoa. Hyvä kirjoitus tuolla ulkomaisella uutissivulla siitä kuinka Jacksonin kuoleman ympärille rakentunut srikus osoittaa selväti kuinka suhteettomiin rajoihin viihdealan julkkiksien ihalilu on mennyt.

Hän oli hyvä esiintyjä, mutta suuremman arvon minulta saa vaikkapa joku oikeasti elämässään hyvää tehnyt, vaikutusvaltainen ihminen. Kuten vaikkapa Nelson Mandela, Martti Ahtisaari tai Anna Politkovskaja.

Hän oli syvästi traumatisoitunut ihminen, joka vihasi ihonväriään ja joka ei ollut sinut seksuaalisuutensa kanssa. Ja joka ei pystynyt aikuisiin ihmissuhteisiin. Hän teki mahtavia showesityksiä ja hänen musiikkinsa on todella maailmankuulua, joten kyllä hänen kuolemansa julkisuutta ansaitsee -ei vain mielestäni lainkaan tässä mittakaavassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En mäkään ymmärrä hänen kuolemansa valtavaa uutisarvoa. Hyvä kirjoitus tuolla ulkomaisella uutissivulla siitä kuinka Jacksonin kuoleman ympärille rakentunut srikus osoittaa selväti kuinka suhteettomiin rajoihin viihdealan julkkiksien ihalilu on mennyt.

Hän oli hyvä esiintyjä, mutta suuremman arvon minulta saa vaikkapa joku oikeasti elämässään hyvää tehnyt, vaikutusvaltainen ihminen. Kuten vaikkapa Nelson Mandela, Martti Ahtisaari tai Anna Politkovskaja.

Hän oli syvästi traumatisoitunut ihminen, joka vihasi ihonväriään ja joka ei ollut sinut seksuaalisuutensa kanssa. Ja joka ei pystynyt aikuisiin ihmissuhteisiin. Hän teki mahtavia showesityksiä ja hänen musiikkinsa on todella maailmankuulua, joten kyllä hänen kuolemansa julkisuutta ansaitsee -ei vain mielestäni lainkaan tässä mittakaavassa.

Toisaalta ymmärrän sua, mutta nuo asiat mitä luettelit kuului hänen yksityiselämään. Toki julkisuuden henkilönä se yksityisyyden raja on aika häilyvä. Mutta yhtä hyvin Ahtisaari voi vihata ulkonäköään tai Nelson Mandela voi olla hyvinkin traumatisoitunut.

Sen ymmärrän, miksi arvostat enemmän nuota mainitsemiasi henkilöitä. Arvostan heitä myös, mutta joukkoon kuuluu myös Jackson :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

eihän MJ vihannut ihonväriään, vaan oli päinvastoin ylpeä juuristaan. Sairauden takia vaaleni.

kaikki mitä lehdestä tai netistä lukee on totta!?!mä en oo ikinä kuullutkaan,et keltään toiselta mustalta olis iho vaalentunut kokonaan sairauden takia..hah haa!!

Yhteistyössä