Mitä ruokaa tekisin noista broilerinkoivista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Paistoin uunissa 3kpl broilerinkoipia. Niissä on tosi vähän syötävää, joten ajattelin että tekisin niistä jotain eikä syötäisi sellaisenaan. Hyviä reseptejä kehiin kiitos! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Paistoin uunissa 3kpl broilerinkoipia. Niissä on tosi vähän syötävää, joten ajattelin että tekisin niistä jotain eikä syötäisi sellaisenaan. Hyviä reseptejä kehiin kiitos! :)

Suorit niistä tarkkaan lihan, laitat uunivuokaan ja ripottelet vielä hieman currya päälle. Keität riisiä ja valmistat itse kermaisen curry kastikkeen. Laitat suoritut koipilihat joksikin aikaa uuniin. Ja siinä herkullinen kana-ateria valmis!

Alkuperäinen kirjoittaja niinu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Suorit niistä tarkkaan lihan, laitat uunivuokaan ja ripottelet vielä hieman currya päälle. Keität riisiä ja valmistat itse kermaisen curry kastikkeen. Laitat suoritut koipilihat joksikin aikaa uuniin. Ja siinä herkullinen kana-ateria valmis!

Currykastike; Voita kattilaan noin 2rkl, sulata ja lisää noin 1 tl-2tl curry maustetta ja paista hetki sulassa voissa. Lisää joukkoon 2rkl venhäjauhoa, paita pikku hetki ja lisää noin 2dl maitoa ja 2dl kermaa, vatkaa voimakkaasti vispilällä, niin ei jää möykkyjä. Mausta suolalla ja pippurilla. Kokeile vaikka myös sweetchilikastiketta joukkoon. Joskus itse lisään kastikkeeseen hieman sokeria ja sitruunamehua. Myös pieneki pilkotut omenan palat currykastikkeessa maistuu mainiolta!

Mä teen kypsistä melkein aina kanakeiton. Irrotat lihat, laitat veden kanssa kattilaan ja annat kiehua hetket. Lisäät puuroriisiä, currya, valkopippuria ja annat riisin kypsyä. Lopuksi loraus kermaa.

Meillä lasten lempparikeitto :p

Yhteistyössä