K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Mä en koskaan tee kanakastiketta jos se tarkoittaa hunajamarinoituja suikaleita lillumassa kermassa.
Mä teen monesti kana-kasviswokkeja.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Mä en koskaan tee kanakastiketta jos se tarkoittaa hunajamarinoituja suikaleita lillumassa kermassa.
màkin ihmettelen aina suomessa,miten paljon on noita kaiken maailman marinoituja suikalejuttuja. eikò ihmiset osaa enàà itse maustaa ruokaansa eikà edes leikata paloiksi...?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Mä en koskaan tee kanakastiketta jos se tarkoittaa hunajamarinoituja suikaleita lillumassa kermassa.
màkin ihmettelen aina suomessa,miten paljon on noita kaiken maailman marinoituja suikalejuttuja. eikò ihmiset osaa enàà itse maustaa ruokaansa eikà edes leikata paloiksi...?