Mitä ristiäislahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kummi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kummilusikka tai valokuvakehys, johon tärkeät tiedot kaiverretaan. Voit kysyä myös vanhemmilta toivetta ja sopia mahdollisten muiden kummien kanssa ettette vie samaa.

Kummilusikat, tinaset valokuvakehykset ja vauvakirjat pitäisi julistaa pannaan! Niitä ei meille toivota, täysin turhia kapistuksia. Joten suosittelen kysymään vauvan vanhemmilta mitä ei ainakaan toivota! Silloin jää vara valita mitä ostaa kuitenkin kun ei saa vain yhtä suoraa toivetta.

Minä pidin lapsena kummilusikastani todella paljon. Söin sillä aina aamuisin, kun olin leikki-ikäinen. Se oli minulle tosi tärkeä, minun oma lusikkani. Ei lainkaan turha. Kuten ei vauvakirjakaan.

Tietenkään lapsi ei arvosta kummilusikkaa tai mitään muutakaan, jos vanhemmat eivät sitä arvostusta opeta.

Minusta kiusallista tiedustella lahjatoiveita. Tai mitä ei ainakaan. Luulenpa tuntevani lapsen vanhemmat niin hyvin, että he toteaisivat, että lahja ei ole niin tärkeä. Tärkein lahja on se, että sitoudun olemaan lapsen elämässä tärkeä aikuinen.

Mä ostin viimeks kummipojalle tinaisen rattorin kumipyörillä (tosin siitä meinas tulla sisarusten kesken riita, et kuka sillä saa ajaa, no ei saanu ajaa kukaan)
- sormus
- panssariketju
- oon joskus nähnyt sellasen kivan moottoripyörän kultasepänliikkeessä, mis on kello takarattaassa
- vauvakirja

Mä ostin tuolta karitsa kummilusikan: www.hopeatukku.fi
Ei minustakaan kummilusikka tyhmä lahja ole, itse söin sille myös aina pienenä, ja oli eri arvoisen tärkeää että sai aina syödä juuri sillä lusikalla...tai siis niillä, koska itselläni niitä on 3 :)

kummilusikka suosin,sellaiset omille kummilapsille hankkinut ja musta niitä ei tarvii ees käyttöön ottaa vaan muistona pitää mut jokainen tekee niinkuin haluaa,Jos jompikumpi kummilapsista haluaa syödä sillä ni tietysti saa,heidän lusikathan ne on.Ja mä oon jotenki vanhanaikanen kun mun mielestä kummilusikkan KUULUU antaa SYLIKUMMI eikä esim kakkoskummin,niin mulle kummit on et sylikummi tärkein ja sit on kakkoskummit vaikka ei se vähennä heidän "arvoa".

Yhteistyössä