V
vierailija
Vieras
En enää tykkää yhtään Florasta, Keijusta tms. Oivariinia tai Ingmariinia olla pitää! Olkoon vaikka kuinka kovaa rasvaa. Ruoanlaitossa öljy ja leivonnassa voi. Miten teillä muilla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juustohöylällä Lidl`stä ostettua luomuvoita, ei muuta. Leipää tosin menee kauhean vähän, mutta munakkaissa ym aina tuota, on hyvääEn enää tykkää yhtään Florasta, Keijusta tms. Oivariinia tai Ingmariinia olla pitää! Olkoon vaikka kuinka kovaa rasvaa. Ruoanlaitossa öljy ja leivonnassa voi. Miten teillä muilla?
Tahinissahan on oliiviöljyä eli rasvaa.En mitään. Tahinia laitan joskus ja toisinaan avokadoa. En ole koskaan tykännyt voista ja margariineista.
Niin on avokadossakin ja melkein kaikessa ruoassa. Pointti on, etten laita pelkkää rasvaa.Tahinissahan on oliiviöljyä eli rasvaa.
ahaNiin on avokadossakin ja melkein kaikessa ruoassa. Pointti on, etten laita pelkkää rasvaa.
Niin onTahini on kyllä hyvää!
Rasvanatsi iskiBecel Voi&Rypsiöljy. Tyydyttämätöntä eli ns. "hyvää rasvaa" 70%, vrt. Ingmariinissa 51% ja Oivariinissa 39%.
Nyt en ymmärrä, mutta tämä on eviran omaa juttua:Rasvanatsi iski
Ei se mitään, ollaan hoksattu jo.Nyt en ymmärrä
Voi, mikä ihossa? Valion tuotteet ei sovi mulle.... se D-vitamiinivalmiste sisältää maissia. Ei sovi monelle muullekaan!Niin onMutta kaikkeen kyllästyy aikanaan. Ei meinaa leipä mennä enää tahinillakaan alas. Juustokurkkuleipä on ainoa, mihin en koskaan kyllästy. Mutta sitä en voi syödä ihon takia
![]()
Rasvanatsi valitsee perus-BecelinRasvanatsi iski
Maitotuotteet, etenkin juusto ja maito sellaisenaan, aiheuttavat mulla kipeitä ihonalaisia finnejä.Voi, mikä ihossa? Valion tuotteet ei sovi mulle.... se D-vitamiinivalmiste sisältää maissia. Ei sovi monelle muullekaan!