mitä puuhaatte tänään ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sadesää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Pitäisi siivoilla, nauttia LAUANTAISTA, käydä töissä tekeen tunnin homma ja nauttia edelleen lauantaista, ennenkuin sunnuntai koittaa, kun sitten on enää yksi yö arkeen eli MAANANTAIHIN.

Lauantai on PARAS päivä! :heart:

Kuulostaa kivalta, jos voisi viettää ihan oikeaa viikonloppua. Meillä ei ole ollut kuvaamanlaisiasi viikonloppuja yhtäkään viimeisen vuoden aikana.

Minä ja kuopus kuumeessa ja flunssassa.
Mun piti lähteä lasten kanssa tänään Vepaston luo palsta tapaamiseen mutta jäi sit ku ollaan kipeitä.
Kotona ollaan.
Laitan huuto.nettiin kohteita myyntiin.
Laitetaan yhdessä ruokaa,käydään saunassa.

4v ja 7v olivat mummolla yötä ja nyt päivällä menevät mummon kanssa elokuviin. Minä vien iltapäivällä miehen saunailtaan ja käyn kuopuksen kanssa parissa kaupassa. Sitten mekin menemme pariksi tunniksi mummolle. Kotiin kun tullaan, niin lämmitetään varmaankin sauna.

Me siivotaan ja oleskellaan ihan vaan kotona, paitsi iltapäivällä vien esikoisen kaverinsa synttäreille ja ehkä jäädään sinne pojan kanssa jos meidätkin pyydetään sisälle (ovat meidän perhetuttuja). Kaupassa pitäisi käväistä, ja pakata kassi huomista laivareissua varten.

Mies lähti etsimään jotain housuja ja kenkiä vielä alesta ja käy äidilleen kaupassa yms.pientä hommaa.

Mä ja lapset ollaan vaan kotona.
Siivoan vähän, laittelen ruokaa ja puuhaan noiden muksujen kanssa.
Kunhan kuopus menee nukkuun meillä alkaa lautapelisessio esikoisen kanssa.
Äsken rakennettiin iso junarata ja toistaiseksi lapset leikkii sillä sulassa sovussa :)

Illalla mä lähden entisten duunikaverien kanssa syömään stadiin.
Mies on sitten lasten kanssa kotona.

Ei täällä voi mitään muuta tehdä, ulkona sataa kaatamalla ja tuulikin on yltynyt myrskyksi :/

muista en tiie, ku ovat mökillä

mut ite lämmittelen juuri taloa puulla, ku saan talon lämpimäks, siivoon ja luuttuun talon, teen ruoan, nautin ja ehkä illasta sit iskän luo puusaunommaan, jos ei tuo keli oo ihan kauhea :/

Riippuu paljolti siitä että pysyykö sähköt... Jos niin illemmalla tulee tuttava perhe saunaan. Sitä ennen ihan vaan pyykkiä, ruokaa ja imurointia yms. Kävin naapurista lainaamassa levysoittimen, mein omasta on joku hihna, mikälie, poikki ja alan kuuntelemaan vanhoja viinyylejä!!:)

Kaveri tulee katsomaan flunssaista pikkuneitiä niin käydään miehen ja poitsun kanssa kaupassa viikko-ostoksilla ja kirpparilla. Iltapäivällä ohjelmassa pyykkäystä, illalla röhnyämistä ja ulkoilua.

Aamupäivän olin kaupungilla, löysin kirpparilta ihanat finlaysonin retropussilakanat, tosi hyvässä kunnossa !
Mies oli taaperon kanssa kotona, olivat käyneet kärryttelemässä ja nyt taapero päikkäreillä ja mies meni omiin menoihinsa.

Yhteistyössä