Ilma on kurja ja jutut palstalla myös....aloitetaan jutustelu myöskin jostakin mukavasta´, joohan? Mitäs olette puuhailleet eilen? Mitä puuhaatte tänään??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Meidän tyttö eilen lauleskeli 'Kuka saa, Kuka saa, Joulupussiin kurkistaa, tillintallin tömps'
Ja samalla näpräsi pientä pussia, sieltä tuli Legoja äidille.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Meidän tyttö eilen lauleskeli 'Kuka saa, Kuka saa, Joulupussiin kurkistaa, tillintallin tömps'
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Meidän tyttö eilen lauleskeli 'Kuka saa, Kuka saa, Joulupussiin kurkistaa, tillintallin tömps'
Ihana!
Mua on säikytelty puhkomalla vesi-ilmapalloja- onneks tyhjiä
Alkuperäinen kirjoittaja 4v ja 5v:Meillä lapset juttelivat muistinmenetyksestä mutta sekoittivat saman muistinmenetys pään menetykseen. Hetken aikaa ihmettelin että mikä ihmeen pään menetys![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Mä sain eilen synttärilahjan etukäteen! :heart: Enkä olis ikinä uskonut että tuo ukko tietää mitä toivoin vaikka aika ahkerasti olen asiasta puoli vuotta vihjaillutkin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Mä sain eilen synttärilahjan etukäteen! :heart: Enkä olis ikinä uskonut että tuo ukko tietää mitä toivoin vaikka aika ahkerasti olen asiasta puoli vuotta vihjaillutkin...![]()
Paljasta nyt meillekkin mitä sait.....
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Tämän hopeisena:
http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/kaadyt/6777
Olen toivonut tosi pitkään!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Eilen hengailtiin kaupungilla ja illalla herkuteltiin kotona ja katottiin koko perhe alvin ja pikkuoravat =) Tänään mies lähti töihin jo 05 ja mä heräsin vasta 9.30 :saint: Muksut tais nousta ysin maissa, kun ääniä kuului, mutta mä jatkoin unosia...
Ilma on tylsä, mutta lämmin, joten laitetaan lantsarit jalkaan ja lähdetään tekemään metsäretki.
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Tämän hopeisena:
http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/kaadyt/6777
Olen toivonut tosi pitkään!![]()
Nätti koru, ihana mies :heart: