Mitä puuhaatte paraillaan?...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lukki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Istun olohuoneessa netissä ja odotan, että lapsi nukahtaa. Sitten korkkaan ainoan oluseni :whistle:

Heh, ainoan oluseni =).Mulla on 5,6% lonkeroa. Ihmettelen vaan aina, kun eikäs tuon greipin pitäis poistaa nesteitä kehosta ja laihduttaa siis :D vaan mites, kun tuo keskivartalo aina vaan on tuollainen pömppö? Liikkumaanko tässä pitäisi alkaa? :kieh:

Hipsin tietokoneen ja terassin väliä. Juon siideriä saunan puhtoisena, välillä istun pihalla ja polttelen tupakkaa tai nautin vaan muuten kesästä. Välillä kurkin palstalle, että mitäs teille kuuluu... :kieh: Pitäis lähtee laittaan naamaa kuntoon... Tosin, mulla alko laiskottaan. :headwall: Josko sittenkin antais noitten ukkojen mennä menojaan ja jäis ite vaa kotiin...

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Hipsin tietokoneen ja terassin väliä. Juon siideriä saunan puhtoisena, välillä istun pihalla ja polttelen tupakkaa tai nautin vaan muuten kesästä. Välillä kurkin palstalle, että mitäs teille kuuluu... :kieh: Pitäis lähtee laittaan naamaa kuntoon... Tosin, mulla alko laiskottaan. :headwall: Josko sittenkin antais noitten ukkojen mennä menojaan ja jäis ite vaa kotiin...

Tämän kirjoituksen jälkeen juupotan kateellisena olohuoneessa, yksin |O

Yhteistyössä