MITÄ PUOLUETTA ÄÄNESTÄT ja kerro mitä asioita he ajavat jotka ovat sulle tärkeitä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en tiedä ketä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en tiedä ketä

Vieras
tai miksi ET äänestä jotain tiettyä puoluetta, esim. kristillisdemokraatit-->ei hyväksy homopareja-->en äänestä.

Mä oon ihan hukassa, että ketä äänestäisin joten auttakaa nyt!!
 
äänestän perussuomalaisia, koska haluavat rajoittaa yletöntä suomeen virtaavaa elintasopakolaisvirtaa. Sana on kiirinyt, että täällä saa paremman toimeentulon kuin lähes missään muussa maassa, tekemättä mitään.

En ole rasisti, eikä minulla ole mitään niitä pakolaisia vastaan, jotka haluavat opetella elämään maassa maan tavalla. Rötösteleviä elintasopakolaisia sen sijaan inhoan, ja perussuomalaiset myös haluavat että näissä jutuissa on joku roti. Siksi äänestän heitä.

Kommunistista puoluetta en äänestäisi, kommunismista ei mielestäni voi seurata mitään hyvää, näkihän sen jo neuvostoliitosta.
 
Vasemmistoliittoa.

Vaikuttavat oikeudenmukaisen työelämän ja tasa-arvoisen toimeentulon puolesta (mm. minimipalkka, parannukset irtisanomissuojaan, perustulomalli) ja Vasemmistoliitolla on myös pienyrittäjäohjelma. Haluavat kehittää julkisia palveluita ja heidän esityksensä niiden rahoittamiseksi on mielestäni oikeudenmukaisin (kaikkein rikkaimpiakin pitäisi verottaa).

Muuta huomionarvoista: toimineet politiikassa johdonmukaisesti samojen asioiden puolesta vuosikymmeniä.
 
Äänestän persuja. Haluan, että mulle kustannetaan sosiaalipuolen toimesta pyykkikone, isompi telkkari (en nää kunnolla siis silmälasitkin), astioita en voi pestä kunnolla, kun on tuota allergiaa; siispä tiskari olis hyvä saada.
 
Persuja äänestän maahanmuuttopolitiikan takia,joka on tällä hetkellä ajankohtainen. Muussa tapauksessa olisin varmaan vasemmistosta löytänyt ehdokkaani,mutta kun niin moni vasemmistosta kannattaa maahanmuuttajien perheiden yhdistämistä. Ja mun käsittääkseni ydinperheeseen ei kuulu mummot ja tädit ja naapurit..jne..
 
Persuja äänestän koska haluan holtittoman mamuhyysäyksen loppuvan.

Ikipäivänä en äänestäisi SDP:tä, vasureita tai vihreitä, noita löyhkääviä toisten rahoilla loisijoita.
 
[QUOTE="Lissu";23539558]Äänestänyt jo.Kokoomusta. Työnteon tulee olla kannattavaa, koulutuksen tulee olla kannattavaa ja sen täytyykin näkyä jossakin, että on koulutettu[/QUOTE]

Pitääkö joku prenikka antaa vai ?
 
[QUOTE="a p";23539449]mitkä arvot esimerkiksi?[/QUOTE]

Vihreät kannattivat saasteetonta ydinvoimaa tässä hallituksessa eivätkä eronneet. Siitä heille sulka hattuun.
 
Suomen Kommunistista Puoluetta, koska yhdellä tyypillä on siellä samanlaiset arvot minun kanssa.

Tässä vähän arvoista:

- Kenkää rahaeliitille ja Kataiselle ja typerille porvareille jotka haluaa ulkoistaa kaiken !
- 900€ perusturva kaikille, koska elinkustannuksetkin ovat nousseet vuosien aikana, mutta ei valitettavasti palkat ja tuet ja 1500€ minimipallkka
- Ei enempää ydinvoimaloita Suomeen, vaan uusiutuvan energian kehittämistä ja sillä voi luoda työpaikkoja Suomeen
- Vastustavat Euroopan maille lainaamista, kun ovat itse itsensä k*seen hankkineet
- Peruspalvelut säilytettävä
- Haluavat joukkoliikenteen kuntoon ja lippujen hinnat alemmas, että julkinen liikenne kannattaisi enemmän
- Joukot pois Afganistanista ja EI natolle
- Kansanäänestyksiä enemmän
 
Äänestin Kokoomusta.

Ehdokas oli Hetemaj Fatbardhe. Nuori, koulutettu ja fiksu nainen. Hänellä riittää erittäin hyviä ja viisaita ajatuksia. Tyyppiesimerkki työläästä ja tarmokkaasta suomalaisesta, joka taustansa vuoksi toisaalta varmasti osaa ottaa vähempiosaiset huomioon, mutta haluaa myös puolustaa ahkerien ja yritteliäiden ihmisten asiaa.

Puolueen valitsin siksi, että jonkun on pelastettava Suomen talous. Tehtävä politiikkaa, joka palkitsee yrittämisestä ja työnteosta, parantaa työllisyyttä ja estää pääoman virtaamista pois Suomesta.
 
Äänestin Kristillisdemokraatteja, koska heidän arvot ja ajatukset ovat lähellä omiani.

En KOSKAAN äänestäisi Kommunistista puoluetta, Vapauspuoluetta tai Itsenäisyyspuoluetta.Liian omistani poikkeavat ajatukset näillä.Hyi!
 

Yhteistyössä