P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Meillä poika haluaa vain kasvomaalauksen ei kuulemma halua mitäään vaatteita.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noi tuttiritarit sun muut NAAMIAISASUT ei kuulu pääsiäis virpomiseen vaan halloweeniin :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä poika 2,5 on Tuttiritari. On viitta ja hieno uusi keppihevonen. Pattika Pattika. Äidin naama, jo muutenkin vanhuuttaan valahtanut, että eipä tarvii kummemmin naamioitua.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noi tuttiritarit sun muut NAAMIAISASUT ei kuulu pääsiäis virpomiseen vaan halloweeniin :/
Pipoa kiristää? Voi käyttää vähän mielikuvitustakin eikä kaikki pojat välttämättä edes halua vetää noidan vaatteita päälle. Iloista, keväistä, värikästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Miimukka:Mä taidan olla tosi tylsä, mutta mun mielestä virpomis- ja trulliperinteeseen kuuluu ihan tavalliset noidat.. Meillä poika 3.5v lähtee virpomaan ihan tavalliseksi noidaksi pukeutuneena. No, ehkä joku velhohattujuttu vielä menisi, mutta tuttiritarit ja muut.. ei iske muhun.
Tekisi mieli sanoa kaikille muiksi pukeutuneille, että tulkaa Halloweenina takaisin..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noi tuttiritarit sun muut NAAMIAISASUT ei kuulu pääsiäis virpomiseen vaan halloweeniin :/
Pipoa kiristää? Voi käyttää vähän mielikuvitustakin eikä kaikki pojat välttämättä edes halua vetää noidan vaatteita päälle. Iloista, keväistä, värikästä.
Ei kiristä pipoa vaan on PÄÄSIÄINEN johon kuuluu noidat, trullit ja velhot. Minusta siitä meinaa tulla halloweenin kaltainen älyvapaa naamias karnevaali.
Ja mun lapset pukeutuu noidiksi ja sitte kun ei enää haluu tai kehtaa pukeutua asianmukaisesti niin ne lopettaa virpomisen.
Enkä halua meille virpojaa joka on pukeutunu joksiki tuttiritariksi tai muuksi älyvapaaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:http://www.seutulansuuralue.net/upload/virpojat.jpg
Tuolla kunnon virpojat mun mielestä.
Eihän trullit virvo palmusunnuntaina. Virpooko trullit lainkaan sitä en tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noi tuttiritarit sun muut NAAMIAISASUT ei kuulu pääsiäis virpomiseen vaan halloweeniin :/
Ei kiristä pipoa vaan on PÄÄSIÄINEN johon kuuluu noidat, trullit ja velhot. Minusta siitä meinaa tulla halloweenin kaltainen älyvapaa naamias karnevaali.
Ja mun lapset pukeutuu noidiksi ja sitte kun ei enää haluu tai kehtaa pukeutua asianmukaisesti niin ne lopettaa virpomisen.
Enkä halua meille virpojaa joka on pukeutunu joksiki tuttiritariksi tai muuksi älyvapaaksi.
Sano se sitten lapsille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Oletko vähän aikainen noitavaatteiden kanssa???:Teillä on melkein viikko aikaa miettiä, miten miespuoliset noidat pukeutuvat. Ne nimittäin liikkuvat ensi viikon lauantaina.
Tänään saattaa liikkua ortodoksiperinteen mukaisia virpojia, mutta siihen perinteeseen kuuluu pukea pyhävaatteet päällä. eli siis kravattia kaulaan tai slipoveria ja sitten virpomaan. Virpomiseen eivät todellakaan noitavaatteet kuulu.
Alkuperäinen kirjoittaja Oletko vähän aikainen noitavaatteiden kanssa???:Teillä on melkein viikko aikaa miettiä, miten miespuoliset noidat pukeutuvat. Ne nimittäin liikkuvat ensi viikon lauantaina.
Tänään saattaa liikkua ortodoksiperinteen mukaisia virpojia, mutta siihen perinteeseen kuuluu pukea pyhävaatteet päällä. eli siis kravattia kaulaan tai slipoveria ja sitten virpomaan. Virpomiseen eivät todellakaan noitavaatteet kuulu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noi tuttiritarit sun muut NAAMIAISASUT ei kuulu pääsiäis virpomiseen vaan halloweeniin :/
Sano se sitten lapsille![]()
Eiköhän ne lapset laita päälle mitä vanhemmat niille ostaa.