Mitä positiivisia puolia on kahvin/teenjuonnissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
En juo kahvia, enkä teetäkään ja tunnen itseni sen vuoksi usein kummajaiseksi.

Kylässä tarjotaan kahvia ja kun kohteliaasti kieltäydyn kertoen, etten kiitos vaan juo kahvia, niin sitten tarjotaan teetä. Ja kun ilmoitan tähänkin, että kiitos, mutten osaa juoda teetäkään, niin sitten multa kysytään että no mitä sä sitten juot. Ja äänensävy on siis lähinnä sellainen kummeksuva, sillä kyllähän nyt kaikki kahvia, tai vähintäänkin teetä juo :D

Ja seuraavalla kerralla tiedustellaan, jotta joko olen opetellut juomaan kahvia tai teetä.

Vaan kun en juo, kun en osaa. En osaa juoda viiniäkään. Olen kyllä yrittänyt, mutta kun ne kaikki maistuu niin kovin pahalle.

Siis juoko ihan totta kaikki kahvia tai vähintäänkin sitten teetä (ja miksi, kun se on niin sikapahaa, eikä kai terveellistäkään kun kahvi sisältää kofeiinia) kun se on aina NIIN kummallista, kun mä en juo?!

Kivaa, joku muukin on samanlainen kuin minä :D

Kahvista kieltäytyminen on vielä suht ok, mutta kun joudut sanomaan, että ei kiitos teetäkään, se on vielä kamalampaa, niin se ilme... Sitten, jos pyydän vain lasin vettä, se on varsinainen ihme.

Ja kyllä, viini on kamalaa litkua. Ei ole mun heiniä sekään.

[QUOTE="hippo";27458032]Kivaa, joku muukin on samanlainen kuin minä :D

Kahvista kieltäytyminen on vielä suht ok, mutta kun joudut sanomaan, että ei kiitos teetäkään, se on vielä kamalampaa, niin se ilme... Sitten, jos pyydän vain lasin vettä, se on varsinainen ihme.

Ja kyllä, viini on kamalaa litkua. Ei ole mun heiniä sekään.[/QUOTE]

Mä en juo edes vettä. Vesi ei ehkä nyt sentään ole pahaa (paitsi jos se ei ole kylmää), mutta eipä se miltään maistukaan :D

[video=youtube_share;37OWL7AzvHo]http://youtu.be/37OWL7AzvHo[/video]

[QUOTE="hippo";27458032]Kivaa, joku muukin on samanlainen kuin minä :D

Ja kyllä, viini on kamalaa litkua. Ei ole mun heiniä sekään.[/QUOTE]

Täälläkin samanlainen "kummajainen" ja ikää jo 35 vuotta. Tai no,teetä (niitä maustettuja, kofeiinittomia) olen nyt muutaman vuoden sisällä opetellut juomaan, mutta ennemmin valitsen mehun/veden.

Kyllä minun tuttavapiiristäni löytyy useitakin tällaisia typpejä, vanhimmat niistä yli 40-vuotiaita, jotka eivät juo koskaan kahvia tai teetä.

Miksi pitää "opetella" juomaan kahvia, tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Opettaa itsensä siis RIIPPUVAISEKSI kahviin, sillä sitähän se teettää monelle. Kauhea päänsärky ja väsymys jos ei saa kahvia! Minusta jotenkin sairasta...

Uusimmat

Yhteistyössä