Mitä pojalle rippijahlaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juhlija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juhlija

Vieras
Ehdotuksia otetaan kiitollisena vastaan.
En halua viedä rahaa, koska se vain menisi käyttörahaksi. Pitäisi siis keksiä joku lahja... Kauppoja kierrellessä pää löi tyhjää. Juhlat on huomenna, joten aikaakaan ei ole paljon.

minun kummitätini avasi minulle asuntosäästötilin johon oli laittanut rahaa jonkin verran aloitukseksi..

Iittalan haarukkaveitsi sarjakin on kiva, vaikkei sitä vielä osaisi arvostaa niin varmasti joskus vielä osaa kun muuttaa omilleen.

Mä ostin pikkuveljelleni pari vuotta sitten rippilahjaksi sellaisen kaulakorun kultasepänliikkeestä jossa oli punottu nahkainen "ketju". Kelloa katseltiin myös mutta ei silloin löytynyt sopivaa. Ainakin mun veli tykkäs tästä. Olisko lahjakortti johonkin vaatekauppaan yks?Tai jos harrastaa jotain niin siihen liittyvään kauppaan lahjakortti?

Mun kummipoikani pääsee rirpille heinäkuussa ja mä oon hankkinut hänelle hyvän puukon, johon kaiverrutin nimen ja päivämäärän.
Poika harrastaa metsästystä ja kalastusta ja uskon, että tykkää ja osaa arvostaa puukkoa. Mutta se ei kyllä käy lahjaksi kenelle tahansa.

Mutta juur jotain harrastukseen liittyvää mä miettisin. Tai siihen liittyvä lahjakortti. :)

Mun kummipoikani pääsee rirpille heinäkuussa ja mä oon hankkinut hänelle hyvän puukon, johon kaiverrutin nimen ja päivämäärän.
Poika harrastaa metsästystä ja kalastusta ja uskon, että tykkää ja osaa arvostaa puukkoa. Mutta se ei kyllä käy lahjaksi kenelle tahansa.

Mutta juur jotain harrastukseen liittyvää mä miettisin. Tai siihen liittyvä lahjakortti. :)

mun mielestä taas peruspuukko käy kaikelle :D

[QUOTE="Kaisa";24006036]mun mielestä taas peruspuukko käy kaikelle :D[/QUOTE]

No joo, mutta ehkä joku kaupunkilaispoika, joka harrastaa tietokonepelejä ja postimerkkien keräilyä, ei ehkä keksi mitä tekisi puukolla. ;)

Siksi se ja vastaavat tunnetaankin meillä nimellä "tuhannen tuhon työkalu" tai "tuhannen tohelon työkalu". Ja löytyy käsilaukustani - siis vastaava, ei aito Nahkamies.:laugh:

Minullakin on pari niitä, mutta meidän nuoremmalle ei vieläkään voi antaa edes saksia, jollei vierestä katso, ihme tarve leikellä kaikkeen palkeenkieliä, esim vessassa kynsisakset ovat aina käytössä, kun pytyllä istuu, pyyhkeisiin tulee kummallisesti reikiä. No, onhan tuo vasta melkein 15, joten ihan ymmärrettävää, NOT:saint:

Minullakin on pari niitä, mutta meidän nuoremmalle ei vieläkään voi antaa edes saksia, jollei vierestä katso, ihme tarve leikellä kaikkeen palkeenkieliä, esim vessassa kynsisakset ovat aina käytössä, kun pytyllä istuu, pyyhkeisiin tulee kummallisesti reikiä. No, onhan tuo vasta melkein 15, joten ihan ymmärrettävää, NOT:saint:

Siskon kohta 10-vuotiaalla syttyi mielipuolinen loiste silmiin, kun annoin hänelle lahjaksi tuhannen tuhon työkalun... Sisko oli myös innoissaan... :whistle:

Yhteistyössä