mitä pitäs tehdä kummilapsen suhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummituinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummituinen

Vieras
ollaan nähty noin kuukausi sitten viimeksi ja en nyt tiedä pitäisikö olla sinne päin yhteydessä vai odottaa että sieltä ollaan tännepäin.Kun erottiin kesällä avokin kanssa niin suhteeni kummilapseemme -ei nyt katkennut- mutta muuttui erilaiseksi koska ex on kummilapselle perhettä muutenkin.
Ollaan sovittu että että yhteyttä voidaan pitää ja voin tatvata kummilasta mutta pelkään että käytäntö sanelee toisin.Haluan kyllä olla kummilapsen elämässä mutta jotenkin tuntuu että vaikka ollaan asioista sovittu niin jos otan ensin yhteyttä niin tuppaudun sinne vaikka en kuulu enää perheeseen.

vai pitääkö vaan olla kärsivällinen ja odottaa että sieltäpäin ollaan ensin yhteydessä?

exän kanssa ei olla väleissä(kai) koska mä en sitä pysty enkä halua nähdä.

Ole ihan reippaasti yhteydessä sinnepäin, ei se kummiutesi ole minnekään hävinnyt ja itsekin sanot, että olette yhteydenpidosta sopineet. Mutta ei kuukausi ole aika eikä mikään yhteydenpidon taukona. Puoli vuotta jo alkaa olla turhan pitkä väli.

Ole ihan reippaasti yhteydessä sinnepäin, ei se kummiutesi ole minnekään hävinnyt ja itsekin sanot, että olette yhteydenpidosta sopineet. Mutta ei kuukausi ole aika eikä mikään yhteydenpidon taukona. Puoli vuotta jo alkaa olla turhan pitkä väli.

mikäköhän olisi sellanen sopiva aika odotella ennenkun taas kyselee kuulumisia tai käy kylässä tai jotain? koska jotenkin en tavallaan kestä nähdä heitä ihan vaan siksi että mulla on ihan hirveä ikävä heitä,siis koko perhettä mutta exän takia jotenkin vaikeaa...vaikka ei siellä ole sillon kun minä.

Myös he voivat ajatella, että eivät kehtaa sinuun olla yhteydessä, jos et vaikka sanoistasi huolimatta kuitenkaan halua.

Minä pyytäisin muksua juurikin vaikka kylään ja tekemään jotakin yhdessä kummitädin kanssa.

meillä on välimatkaa jonkun verran joten ihan ex tempore ei voi ehdotella mitään mutta ehkä voisin mennä sinne ja viedä muksun vaikka jonnekin puistoon kun ei siellä oikeen muuta ole.
Voinhan mä laittaa viestiä tai soittaa ja kysyä miten on.
Jotenkin vaan tuntuu että olisi itse tervetullut jos he pyytäisivät ensin.Mutta me tosiaan ollaan tavattu ja juteltu tästä,ainakin he sanoivat että saan kuulua heidän elämään ja varsinkin kummilapseen.

Yhteistyössä