mitä pitäisi ajatella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Hyvä kavei sai lapsen tuossa viimeviikolla.
puhuttiin synnytystä edeltävänä päivänä puhelimessa ja kavri sanoi että sitten kun lapsi syntyy niin ajatteli ettei pyydä ketään sinne sairaalaan että haluaa olla ihan rauhssa vauvan ja miehensä kanssa siellä.
ajattelin että ok,en sitten juokse sinne heti ekana kattomaan tulokasta vaikka olisin halunnut.
Nyt kuitenkin facebookkiin on kaveri laittanut kuvia joissa on paljonkin vieraita siellä sairaalassa..mulle tuli fiilis että mua ei vaan haluttu sinne :(
Ollaan tunnettu tän kaverin kanssa pitkään ja olen ollut hänelle hänen mukaansa suuri tuki ja turva kun on ollut vaikeaa.
miksi sitten sanoi ettei halua sinne KETÄÄN mutta kutsui kaikki muut kaveri (myös yhteisiä) sinne ?
olis sanonut sitten suoraan...

Jos ne muut vaan meni sinne röyhkeästi? Mäkin sanoin ennen synnytystä, etten halua sairaalaan kuin korkeintaan isovanhemmat ja niin vaan yksi idiootti perheineen tunki sinne seuraavana päivänä, vaikka olin hänelle etukäteen sanonut. Mä olin tosi kipeä synnytyksen jälkeen ja olisin mieluiten nukkunut.

Oletko varma, että on kutsunut toiset? Mun suvusta ja kavereista kaikki tulivat pyytämättä paikalle. Toinen selitys voi olla hormoonihöyryt ja kaikki muu vastaavaa. Jos lapsi on ensimmäinen on mieli voinut muuttua ihan yhtä äkkiä.

Niin meilläkin kävi, olin sanonut, että saa tulla katsomaan vauvaa, kun ollaan kotiuduttu.
Mutta, niinhän siinä sitten kävi, että kaikki soittelivat, että sopisiko tulla käymään laitoksella, eikä siinä oikein tiennyt kuinka olisi sanonut ei.
Nytkin yksi kaveri harmitteli tätä sikalenssun "aiheuttamaa" vierailurajoitusta (vain isä ja sisarukset) , kun olisi niin halunnut lähteä katsomaan tutun vauvaa.
Olisin silloin aikanaan ollut siitä kiitollinen.

voi olla että ne toiset tunkivat..outoa ettei noi yhteiset kaverit joihin olen yhteydessä päivittäin niin sanoneet mitään.
no,ehkä odotan että kaveri ottaa yhteyttä..

Yhteistyössä