Mitä pidätte nimestä Wilma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mitään vikaa, minusta hyvä nimi.

Tosin se valtakunnallinen verkkoreissuvihko koulussa on nimeltään wilma. Mutta eihän se haittaa. On huomattavasti hullumpiakin nimiä.

Wilma on ok nimi, Josefiinasta tykkään enemmän ja Kaislasta.
Kaisla Josefiina. :)

Ei ole hyvä koulun Wilma-järjestelmän takia. Kaikki koululaiset tietää mikä on Wilma ja ope puhuu laittaneensa viestiä Wilmaan yms. Varmasti saa kuulla nimestään.
Sinänsä typerää pistää tuollaisten järjestelmien nimiksi yleisiä tyttöjen nimiä.
Sama kuin Elisa ja Alma, mutta Wilma on juuri koululaisten keskuudessa tunnetumpi.
Mutta jos ei tunnu häiritsevältä, että ehkä saa koko peruskouluajan kuulla nimestään (ja eikös se oo lukioissakin) niin mikäpä siinä sitten. Tietysti riippuu luokastakin saako kuulla vai ei.

Mulla tuli myös heti mieleen tuo koulujen käyttämä tietokoneohjelma. Tosin tietenkin aika tavallinen nimi. Itseä kyllä haittaisi tuo tuplvee, että saisi olla aina kirjoitusasua selventämässä.

En antaisi lapselle nimeä, jota joutuu selittämään tiskeillä ja virastoissa.

T: Kutsumanimestäyleisesti käytössä kaksi eri kirjoitusasua, koko virallinen etunimi väliviivallinen yhdysnimi, sukunimi erikoinen, joten piti sekin tavata aina kirjain kirjaimelta.

Tykkään nimestäni, mutta lastani en sillä kiduttaisi.

Mä laittaisin ehdottomasti Vilma, ei Wilma. Just sen takia kun sukunimikin alkaa W:llä niin mun mielestä on aika hassua et nimi alkaa samalla.
Yhdelle tutulle kastettiin W.W nimikirjaiminen vauva, kyllä se vaan huvitti.
Ei mitenkään pahalla huvittanut, mutta huvitti kuitenkin. :D

Mutta pistä jos tykkäät, ei tuo paha ole. :)

No tää mulla tulee mieleen, sori.

oho-tassa-tatskaaja-wilma-schlizewskin-uusi-ammatti-uskoisitko

Yhteistyössä