V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihan kiva:kelpaishan tuo
Alkuperäinen kirjoittaja ihan kiva:Alkuperäinen kirjoittaja ihan kiva:kelpaishan tuo
Miksi se on myynnissä? Uusi talo (2006) ovat varmaan vasta sinne muuttaneet.
Mitään persoonallista ei ollut esillä, olivat kai ottaneet pois.
Alkuperäinen kirjoittaja ihan kiva:Alkuperäinen kirjoittaja ihan kiva:kelpaishan tuo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eroavat.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja ihan kiva:Alkuperäinen kirjoittaja ihan kiva:kelpaishan tuo
eroavat
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eroavat.
Ihan tosi?
Missähän mä taas olen silmiäni pitänyt kun tätä uutista on kerrottu.. Ihan uusi asia minulle. Miksiköhän eroavat? *mitä, minäkö utelias*
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eroavat.
Ihan tosi?
Missähän mä taas olen silmiäni pitänyt kun tätä uutista on kerrottu.. Ihan uusi asia minulle. Miksiköhän eroavat? *mitä, minäkö utelias*
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eroavat.
Ihan tosi?
http://www.iltasanomat.fi/
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:No katos vaan, siinähän se oli etusivun uutisena! Aika jännä toi kola-Ollin viimeisin lausunto "meille menee paremmin kuin koskaan, mutta haluamme vain meren äärelle" kun Tanja oli bongattu asuntoesittelystä.:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:No katos vaan, siinähän se oli etusivun uutisena! Aika jännä toi kola-Ollin viimeisin lausunto "meille menee paremmin kuin koskaan, mutta haluamme vain meren äärelle" kun Tanja oli bongattu asuntoesittelystä.:xmas:
eikö kola-olliksi sanota sitä "liian hapokasta"-ollia
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:No katos vaan, siinähän se oli etusivun uutisena! Aika jännä toi kola-Ollin viimeisin lausunto "meille menee paremmin kuin koskaan, mutta haluamme vain meren äärelle" kun Tanja oli bongattu asuntoesittelystä.:xmas:
eikö kola-olliksi sanota sitä "liian hapokasta"-ollia
![]()
Sen on mun vokabulaarissani nykyään yleisnimitys kaikille urpoille Olleille. :xmas: