Mitä pidät Saareloiden talosta?ois myynnissä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihan kiva:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan kiva:
kelpaishan tuo

Miksi se on myynnissä? Uusi talo (2006) ovat varmaan vasta sinne muuttaneet.
Mitään persoonallista ei ollut esillä, olivat kai ottaneet pois.

eikö ne ole eroamassa? =)

talo ihan jees mutta ihan keskellä ei mitään...on tossa jokusen kilometrien päässä...kaverini asuu lähellä niitten taloa ja paikka on vasta laajenemassa...uutta seutua mutta en muuttaisi

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ihan tosi?

Missähän mä taas olen silmiäni pitänyt kun tätä uutista on kerrottu.. Ihan uusi asia minulle. Miksiköhän eroavat? *mitä, minäkö utelias*

http://www.iltasanomat.fi/

No katos vaan, siinähän se oli etusivun uutisena! Aika jännä toi kola-Ollin viimeisin lausunto "meille menee paremmin kuin koskaan, mutta haluamme vain meren äärelle" kun Tanja oli bongattu asuntoesittelystä. :D :xmas:

Voi harmi, että eroavat. VArmasti rankkaa kaikille, koko ajan muutoksia, muuttoja, uusia ihmissuhteita, kaipausta.
En jaksaisi. Ja kovasti työtä saarelalla, eikö hän ole vielä kansanedustaja, ja lapsia.

No katos vaan, siinähän se oli etusivun uutisena! Aika jännä toi kola-Ollin viimeisin lausunto "meille menee paremmin kuin koskaan, mutta haluamme vain meren äärelle" kun Tanja oli bongattu asuntoesittelystä. :D :xmas:

:o eikö kola-olliksi sanota sitä "liian hapokasta"-ollia :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:

Sen on mun vokabulaarissani nykyään yleisnimitys kaikille urpoille Olleille. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:

Sen on mun vokabulaarissani nykyään yleisnimitys kaikille urpoille Olleille. :xmas:

jaaa :laugh: eli urpo-olli :saint:

Yhteistyössä