Mitä peliä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tämä on?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikkea tapahtuu, joo, minä eilen viimeksi sain tuollaisen. :) Lähettäjä kynsi korvallistaan, kun kummastuneena vastasin ja totesi lähettäneensä sen edellisenä päivänä ihan eri ihmiselle. Lähetetyissä näkyivät sitten molemmat. Ja ihan omin käsin omin toimin onnistuu moinen sähläys, ei siihen tarvita kuin liian nopea liike.

Monen naisen pyörittämistäkin, ihan tietoisesti, tehdään aika yleisesti. Jos tosin monen miehenkin. Välillä menee sitten kaksoisagentillakin jutut sekaisin... :)

Oma puhelimeni sitten on jo tekniikkana tuttavakunnan vitsi. Jos arkaluontoisia kovin usein kirjoittelisin, olisin saanut varmaan jo monta paria eroamaan, se kun lähettelee itsekseenkin ihan minne sattuu, joskus myös monta muistissa ollutta, eri ihmisille lähetettyä viestiä yhdistäen! Sen minä vielä joku päivä toimitan Nokian museoon pääsymaksusta ihailtavaksi tittelillä "automatisoitu avioeroterapeutti."

Alkuperäinen kirjoittaja Hupsista keikkaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Toripolliisi:
Jos naisen pitää tämmöstä epäillä, kannattaa lopettaa...

Eikö toripoliisi ole koskaan lähettänyt viestiä vahingossa väärälle ihmiselle ???
Minä olen - ja kyllä oli noloa !!!
Mutta olen saanut seuraavanlaisen:"Kaarlo milloin aiot hakea kalossisi?

T. Bertta

Kuitenkin menet sinne illalliselle niin mitä väliä.Minä en kyllä menisi .Meinaan jos mies ei lue edes viestejäni kertoo se että herra on sitä luokkaa jota ei ainakaan riesakseen halua..
Itsellä samanlainen txt viidakko ja lopulta mies soitti itse että hän soittaa kun joutuu perumaan .. mutta haluaa tavata ehdottomasti. Mikähän tätä sinun nuukamuikkusta vaivaa että ei voi soittaa ja sopia selkeesti kanssasi asioita ?

Yhteistyössä