Mitä pakkaisitte mukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raita

Vieras
3 päivän reissu kotimaassa toiseen kaupunkiin, kuljemme julkisilla (junalla ja bussillla), kaikki on siis kannettava mukana. Reissussa äiti ja noin 5 v tyttö. Sääennuste ok.

Mietin, että mulle 2 housut (caprit ja farkut), 3 lyhythihaista yläosaa, yöpaita, uimapuku, 3 alusvaatteet, takki. Kengät (joko sandaalit tai kävelykengät, en oo päättänyt). Ja sukat riippuu kengistä. Jos kengät niin 3 sukat, jos sandaalit ei sukkia.

Tytölle 2 t-paitaa, 1 huppari, takki, 1 kesämekko, uimapuku, 2 housut (caprit ja vaikka farkut), 3 alushousut ja sukat, yöpaita. Kengiksi joko lenkkarit tai sandaalit. Lippis.

Pärjäiskö noin? Vai ottaisitteko enemmän/vähemmän? Ei voida pestä välillä. Kummat kengät ottaisitte, kävelykengät vai sandaalit?

Kuulostaa aika sopivalta vaatemäärältä. Meidän sottapyttypojalle vajaa 3vee ottaisin vielä yhden t-paidan.. Ne ei paljoa tilaa vie.

Luulen et ottaisin mukaan ballerinat :D Mut jos noista pitää valita, niin kävelykengät, sandaalit on vesisateessa aika inhottavat. Helteellä voi olla kävelykengissä, jos muuten on kevyesti päällä..

Meillä ei oo ballerinoja. Mä en voi kävellä niillä, jos on ihan kannattomat. Mulla on Eccon kävfelykengät ja sandaalit. Kummallakin hyvä kävellä.

Tytöllä on 2 sandaalit (sporttimallia ja nätimmät), superfitin lenkkarit ja juhlakenkinä nahkaiset remmikengät. Niitä remmikenkiä en ota, kun kumminkin leikkiikin tuolla ja vetää kenkien kärjillä keinussa jarratessa.

Joka päivä vaihdan vaatteet kotioloissa ja kesäaikaan ovat hiekassa + muussa mähmässä joka päivä. Eli kyllä toi tyttökin sotkee kiitettävästi, jäätelöt rinnuksilla jne. Joten ehkä 1 t-paita lisää...

Yhteistyössä