N
Niinuska
Vieras
Ensimmäisen vauvani laskettuaika on toukokuussa, mutta alan nyt jo moista asiaa miettimään
Eli, mitä kannattaa pakata mukaan synnärikassiin? Mitä itselle ja ennen kaikkea mitä vauvalle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkupiipi:Oloasun!
Sairaalan vaatteet kävi hyvin yökäyttöön, koska hikoilin ihan kamalasti. Mutta päiväaikaan haluan näyttää ihmiseltäViimeksikin olo koheni kummasti kun sai omat verkkarit ja t-paidan päälle.
Minulla tavalliset siteet olisivat riittäneet vallan hyin jälkivuotoon. Pidätyskykyä taasen ei ollut lainkaan joten sairaalan "vaipat" pelastivat monelta nololta tilanteelta...
Alkuperäinen kirjoittaja vissyä:Kannattaa ottaa vissyä mukaan. Sen kanssa hoksaa juoda synnytyksen aikana mikä helpottaa supistuksia, ja synnytyksen jälkeen sitä vasta jano onkin!
Alkuperäinen kirjoittaja Nausu:Mä otan mukaan omat lökövaatteet, siteitä (yösiteitä jotka saa tarralla kiinni, sairaalasta saatavien isojen tarrattomien alle, pysyvät paikallaan hyvin)
puutarha hanskat -sellaiset näppylämalliset, sillä mieheni hieroo mua niillä
Mukaan tulee myös päänhieronta"vispilä" sekä tietysti vaatteet vauvalle.
Oman tyynynkin voisi ottaa mukaan, ja tietysti kosmetiikkavälineet, kamera, musiikkia (mulle poltetaan synnytyscd)
Alkuperäinen kirjoittaja ekakertalainensynnyttäjä:Ehkä tyhmä kysymys, mutta onko sairaalassa myös vauvalle ensivaatteet? Tarviiko vauvalla ottaa sairaalassaolon ajaksi vaatteita? Oletteko ottaneet omia vai käyttäneet mahdollisesti sairaalasta saatavia?