V
vieras
Vieras
Laskettu aika on ihan hollilla ja sairaalakassi on osittain pakkaamatta, kun en oikein tiedä mitä sinne olisi hyvä laittaa mukaan, joten neuvoja kiitos.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sitä on aina saanut hoitajilta, kun on vaan pyytänyt. Pruuttaavat lääkemittaan tai sitten antavat näyteputkilon.Alkuperäinen kirjoittaja obossumi:ja nänneihin rasvaa. Vaavi imee ne aika nopsaan puhki.
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Laita sit tarpeeks löysiä vaatteita kotiinpaluuseen että saat ne päälles mikäli on ollut rankka sessioHygieniatuotteiden, kännylaturin ja kameran lisäksi mul oli myös vauvan vaatteet, joku kirja ja lehti, vähän karkkia, myslipatukoita ja pillimehuja. Eväät teki hyvää kun synnytys kesti 25 tuntia ja loput napostelin sit toipuessani.
Alkuperäinen kirjoittaja halle:miksi ihmeessä huulirasvaa?
Alkuperäinen kirjoittaja pillipii:Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Laita sit tarpeeks löysiä vaatteita kotiinpaluuseen että saat ne päälles mikäli on ollut rankka sessioHygieniatuotteiden, kännylaturin ja kameran lisäksi mul oli myös vauvan vaatteet, joku kirja ja lehti, vähän karkkia, myslipatukoita ja pillimehuja. Eväät teki hyvää kun synnytys kesti 25 tuntia ja loput napostelin sit toipuessani.
mä olen aina saanut heti synnytyksen jälkeen syötävää kun on vaan pyytänyt..
Alkuperäinen kirjoittaja pillipii:Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Laita sit tarpeeks löysiä vaatteita kotiinpaluuseen että saat ne päälles mikäli on ollut rankka sessioHygieniatuotteiden, kännylaturin ja kameran lisäksi mul oli myös vauvan vaatteet, joku kirja ja lehti, vähän karkkia, myslipatukoita ja pillimehuja. Eväät teki hyvää kun synnytys kesti 25 tuntia ja loput napostelin sit toipuessani.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pillipii:Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Laita sit tarpeeks löysiä vaatteita kotiinpaluuseen että saat ne päälles mikäli on ollut rankka sessioHygieniatuotteiden, kännylaturin ja kameran lisäksi mul oli myös vauvan vaatteet, joku kirja ja lehti, vähän karkkia, myslipatukoita ja pillimehuja. Eväät teki hyvää kun synnytys kesti 25 tuntia ja loput napostelin sit toipuessani.
Minulle on tuotu pyytämättäkin ja olen saanut pitkässä synnytyksessä ruokaa välilläkin. Miehellekin on tarjottu synnytyksen jälkeen voileipää juoman kera sekä onnittelumaljat. Ja osaston jääkaapista löytyi välipalaa, mitä sai ottaa ruoka-aikojen ulkopuolellakin, tosin se selvisi vasta kolmannella kerralla. Silloin oli aikaa selvitellä kaikenlaisia juttuja, kun vauva oli jonkin päivän teholla ja sieltä pistettiin vanhemmat aina välillä ulos.