V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:Voi olla juntti vaikka asuis hesassa ja pukeutuis täydellisesti. Se mitä suustaan päästää luo mulle ainakin ensivaikutelman, juntti tai ei. Harvemmin enää nykyään sanotaan juntiksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Totoro:Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:Voi olla juntti vaikka asuis hesassa ja pukeutuis täydellisesti. Se mitä suustaan päästää luo mulle ainakin ensivaikutelman, juntti tai ei. Harvemmin enää nykyään sanotaan juntiksi![]()
Samaa mieltä.Juntti on sellanen ihminen, jolla ei ole minkäänlaista tilanteen tajua. Se huutaa hienossa ravintolassa kännykkäänsä että kaikki huomais miten hieno uusi puhelin hänellä on. Se on se mies synnytysvalmennuksessa, joka sanoo että eihän tuo nyt ole kuin pukata pihalle. Yleensä se on myös se mies, joka silittää kyläpaikan koiraa ja sanoo, että susta me tehdään vielä hienot kinttaat. Sellanen on mun näkemys juntista. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:TOtoro kiteytti hyvin. Lisäksi Juntti katsoo telkkarista vain takuuvarmoja ohjelmia, joista juonen tietää etukäteen, kuten Urheiluruutu.
Juntti ei voisi kuvitellakaan menevänsä teatteriin, koska se on jotain akkain hienostelua. Muutoksia ei kaivata ja uusilla tutkimustuloksilla voi pyyhkiä takapuolen (aihe kuin aihe, niin kuin on ennenkin tehty, niin tehdään nyt).
![]()
ååh! Huomasin kardaanivirheen. On siis juntteja naisiakin, kuin mulla oli päässä vaan yksi tietty henkilö.
Juntille on siis ominaista kaiken itselle vieraan ja vaikeaselkoisen kovaääninen vähättely.
JOS juntilla tarkoitetaan maaseudun asukasta, niin eihän siinä mitään vikaa ole.