Mitä pahaa on siinä, jos joka viikonloppu....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelen vain

Vieras
on jossakin menossa, eikä vietä aikaansa kotona?

Tänään puhuin yhdelle opiskelukaverille, että ollaan taas menossa ensi viikonloppunakin (käydään yhtä sukulaista koko perheen voimin tapaamassa). Niin kaveri vain tokaisi takaisin, että
saisit lopettaa tuon menemisen ja olla viikonlopun ihan vain kotona kaikessa rauhassa. Kun sanoin tässä aiemmin, että ollaan kahtena aiempanakin viikonloppuna oltu reissun päällä.

Mutta en todella voi ymmärtää miten toista voi nyppiä minun menemiset. Omahan on asiani. Mikä pakko sitä on aina kotona "homehtua", kyllä sitä syksymmälläkin kerkeää ihan tarpeeksi kotona olemaan.

Ylipäätään olen ns.kulkijatyyppinen luonteeltani, että paikoillaan oleminen on tuskastuttavaa.
Pysyn paljon pirteämmällä tuulella, kun olen jossakin menossa. Lapsena ja nuorena sain ihan
tarpeeksi olla kotona, nyt aikuisiällä haluan mennä, enkä jumiutua vain yksiin ja samoihin ympyröihin. Onneksi lapsikin pitää reissaamisesta ( ja mies ).

Aloituksen perusteella vaikutti avaamisen arvoiselta, mutta sisältä olikin hurlumheihöpinää. Käy kuule sen sukulaises tykönä ihan rauhassa jos siellä haluut vkoloput istua. Ja muu, tee ensi kerralla joku hyvä aloitus.

Yhteistyössä