Mitä päälle ekoille treffeille la-iltana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 36v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

36v

Vieras
Netissä tavattu erittäin mukavan oloinen tyyppi pyysi la-iltana treffeille... Paikka vielä sopimatta mutta ilmeisesti joku pubi tai siistimpi baari kun vasta yhdeksältä tavataan eikä kahvilat varmaan ole enää auki sitten.

Mitä siis päälle??

Mä olen aika klassisen tyylin käyttäjä joten ylitiukat farkut ja nahkarotsi-yhdistelmät ei ole mun juttuja. Kyllä mulla nahkatakki ja farkkutakki kaapissa tosin on... Normi baari-iltana kavereiden kanssa laittaisin mustan mekon ja korkkarit mutta toi tuntuu vähän liian hienolta nyt jos/kun tarkoitus on vaan mennä yksille tai kahville tms. Ihan arkivaatteet tuntuu taas liian arkisilta.

Tämäntapainen jumpsuit mulla olis myös kun tolla bloggarilla, mutta toikin tuntuu jotenkin liian hienolta... Vai enkö vaan osaa enää olla nainen kaiken äitiyden keskellä kun tekis mieli vaan pukeutua säkkiin?!

http://lindajuhola.com/?s=date

36v ja ei osaa itse päättää mitä pukee treffeille päälle? Tarvii netistä neuvoja?
Pukeudu siihen säkkiin jos et todella keksi muuta päälle.

Kiitos tosi fiksusta kommentista! Itse en kommentois noin kenellekkään mutta meitähän on moneen junaan...
Katsos edellisestä on about 15v aikaa joten vähän ulkona noista kuvioista :)

Säkki on ihan hyvä idea mutta ehkä jätän väliin kuitenkin tällä kertaa ;-)

[QUOTE="Mie";30806148]Riippuu paikastakin mikä sopii, mutta se mekko ois ehkä liiottelua. Jumpsuit ja joku neuletakki tms. jolla asu arkipäiväistyy a pois ottamalla "juhlistuu" ? ;)[/QUOTE]

Tuliin samaan lopputulokseen, luulen että toi on just sopiva yhdistelmä kun paikkaa ei tiedä. :)

Tollanen jumpsuitti on hyvä, kerran paikka on ns. tavallinen. Tollasen kanssa vaan se puuterihuoneasiointi on karseeta :D Mut ehkä sulla ei olekaan tarkoituksena litkiä virvokkeita niin paljoa, että siellä tarvisi ravata.

Laitat, jos susta tuntuu, että sulla on siinä mukava ja itsevarma olo :)

Jumpsuitti, neuletakki, "pikkukengät" nätti koru, kivat meikit ;) hauskaa iltaa. Ihanaa!! nauti! Toivottavasti seuralainen kohtelee sinua kauniisti ja saat nauttia treffeistä 15 vuoden edestä.

Yhteistyössä