Mitä ostatte/olette ostaneet miehellenne joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ideoita metsästämässä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ostin kaulakorun josta hän on itsekkin joskus aikaisemmin puhellut mutta ei ole viitsinyt ostaa, ja hajuveden joka oli kivassa mustassa metallirasiassa (koska vihaan sitä tuoksua mitä hän käyttää nyt :D). eli erittäin testosteronia tihkuva joululahja :xmas: ensimmäinen suunnitelma oli ostaa lahitelma erilaisia chilikastikkeita mutta halusin sitten jotain "pysyvämpää".

villapaidan olen ostanut, kun sellaisesta on puhunut aian välillä että tarvitsisi..
ja sitten aion ostaa sellasen bruno banani -lahjapakkauksen jossa on shampoo ja jotain miestenhajuja.se on vähän sellai sisäpiirivitsi toi bruno banani meillä :)

Viimeksi muokattu:
Cd-levyn ostin eilen, agassin "elämänkerran" meinasin vielä ja ehkä vielä jotain muuta pientä, ehkä joku lätkään liittyvä... :)

Kaikki sellaisia mistä on puhunut tässä syksyn aikana.. ;)

Ostin partakoneen, kotiparturilaitteen, isäntä vastaan emäntä-lautapelin, sekä annan lahjaksi yhteisen leffaillan elokuvissa ihan vaan kahdestaan...tällainen ollaan vietetty viimeksi 2008 :D

Kaapissa on jo yks cd ja läkerol peltirasia. Syö jatkuvasti noita läkroleja. Tarkoitus ois ostaa kunnon reppu töihin eväsrepuksi. Sinne sit kaiken näköistä tarpeellista. Juomapulloa ym mitä nyt vaan satun keksimään. Nuo edellä olevatkin menee sinne. Ajaa siis työkseen autolla niin saa olla kunnnon varusteet sit. Entinen reppu leviää kohta käsiin.

Mä kattelin Stadiumissa sellasia pöytäpelejä. Kaks peliä oli kimppahinnalla. Mietin ilmakiekkoa ja pingistä, mut en kuitenkaan vielä ostanu, kun en sitten kuitenkaan oo varma tykkääkö se niistä ja tulisko niitä pelattua...

No mun miehelle ei tuu yllätyksiä jouluna. Tietää että nuo mun tekemät neulevaatteet (sukat, lapaset, pipo) on ihan joululahja, vaikka on ne nähnyt samalla kun toimi sovittajana. Ja eiköhän tuolta osa jo ihan tarpeenkin vuoksi katoa ennen aikojaan käyttöön. Eikä kumpaakaan harmita tämä tilanne, toinen on nähnyt työn määrän, saanut valita lankoja mieleisikseen, joten ainakaan ei voi lahja epäonnistua :)

Uusimmat

Yhteistyössä