Mitä ostatte vanhemmillenne joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Estu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää on hyvä! Ainainen pohtiminen omien ja appivanhempien joululahjojen kanssa. Nyt ideoita kehiin! Eikä sit mitään "lasten kuvista kalenteri"- juttua, se on niin käytetty idea.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Tää on hyvä! Ainainen pohtiminen omien ja appivanhempien joululahjojen kanssa. Nyt ideoita kehiin! Eikä sit mitään "lasten kuvista kalenteri"- juttua, se on niin käytetty idea.

Joo, mäkin oon semmosen tekaissut pari vuotta sitten.

Nyt ajattelin ostaa äidille hiustenkuivaajan, kun nykyinen on suhteellisen rikki. Tiedän, että äiti on tyytyväinen, mutta mä en tajua, mitä isälle ostaisi :/

Mulla ei ole hajuakaan. Äidille ajattelin tässä tulostella joitakin valokuvia minusta ja miehestäni jollekin hyvälle valokuvapaperille, kun tuntuu että kaikki ovat vain koneella eikä niitä sitten kukaan katso. Se voisi ilahtua tuommosesta, mutta ei se mikään joululahja olisi vaan pieni lisä vaan siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
En osta mitään.

Eivät ole lahjojen perään koskaan olleet, ja kerta välimatkaakin on niin...

Ei munkaan vanhemmat lahjojen perään ole. Jos niiltä kysyy, mitä haluaisitte, niin vastaus on aina sama "Ei sun tarvii ostaa yhtään mitään" =)

Isälle ostin hyvän kirjan, koska on ihan himolukija.
Äidille annan itse tekemiäni saippuoita kaunniisti pakattuna.
Miehen äiti saa myös saippuoita.
Miehen isälle ostin vanhoista koneista kertovan kirjan, koska hän on hulluna niihin.

Voisko tästä päätellää, että mun mielestä kirjat ja itse tehdyt pienet lahjat on kivoja. :)

Iskälle vanhoja vinyylejä - hän hankki lp-soittimen pari vuotta sitten. Varmaan lisään lahjaan jotain herkkua Ruohonjuuresta. Äiskä saa sen Paulo Coelhon kalenterin sekä korvikset.

Alustavasti olen miettinyt semmoista digitaalista valokuvakehystä johon sitten laittaisin kaikkien heidän lastenlastensa kuvia. Tää kyllä voi muuttua vielä, mutta toisaalta tästä ainakin tykkäisivät!

Jo muutaman vuoden ajan olen ostanut vanhemmilleni teatteriliput. Tavaraa kun löytyy joka lähtöön ja siitä äitini on jo huomauttanutkin. Joka vuosi kovasti kiittelevät ja vannovat esityksen jälkeen, että alkavat käydä useammin teatterissa. Ja joka vuosi se lahjakäynti on ainoa. Joten pidän sitten huolta heidän kulttuurielämästään. Lisäksi saavat lapsilta askarteluja/kehystettyjä kuvia/piirrustuksia jne.

No meillä on se kalenteri tänä vuonna :( Äidille ja sen miehelle... Plus lakanat ja äidille lahjakortti. Isä ja vaimo ei tykkää tuoksuista, hajuvesistä, kirjoista, filmeistä, reinoista, valokuvista, sukista, kalsareista, kynttilöistä yms.. Tosi vaikea. Sitä kalenteria en halua sinne laitaa ku uus vaimo ei sitä arvosta ja tiedän et omien lastenkans nauraa räkättää sitä kun ei olla paikalla..

Varmaan täytyy vähintään isot herkkukorit ostaa omille vanhemmille, kuin myös äijän vanhemmille.. Sinne voi laittaa ruokien & juomien lisäksi laittaa itsetehtyjä juttuja, kuten villasukat :).. ehkä myös vois ostaa jotain hauskaa liittyen heidän tulevaan isovanhemmuuteensa - vaikkapa kuulosuojaimet.

äidilleni teen Fifi-kaulaliinan pehmeästi langasta ja hälle on Rajaton sings Queen-levy.

isälleni en ole vielä keksinyt mitään, ehkä tänäkin vuonna päädyn hyväntekeväisyyskorttiin.

anopille on käsityökirja (tai se kalenteri lasten kuvista ja kirja synttäreiksi, en ole päättänyt).

appiukko taitaa saada lämmintä kättä.

Yhteistyössä