A
A
Vieras
Mikä teistä hyvä tuote siellä? Minusta ne yhdet suklaakeksit on parhaita! Oletteko ostaneet pesuaineita, onko ne hyviä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja km:Me ei osteta mitään kun meillä on tapana syödä laaturuokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En enää mitään, olen niin kyllästynyt surkeaan valikoimaan ja kaupan epäsiisteyteen. Joskus kävin sieltä ostamassa limpparia, mutta en enää viitsi vain sen takia lähteä..
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja km:Me ei osteta mitään kun meillä on tapana syödä laaturuokaa.
Jaa, mitä se laaturuoka teillä on?
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja km:Me ei osteta mitään kun meillä on tapana syödä laaturuokaa.
Tähän minäkin haluan kuulla vastauksen..![]()
samaa cocista lidlissä myydään kun muallakin!!!Alkuperäinen kirjoittaja niin:Me käydään Lidlissä hakemassa vain täydennystä.. en osaa tehdä siellä normaali ruokaostoksia, paljon puuttuu sellaista mitä esim. Prismasta ostetaan.
Mutta etenkin limpparit käydään sieltä hakemasta, light cokis on parempaa Lidlin versiona kuin esim. Coca Colan, ainakin minun mielestä! Samalla voidaan katsoa jos lihoja on tarjouksessa tai eri pakasteita.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja km:Me ei osteta mitään kun meillä on tapana syödä laaturuokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja km:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja km:Me ei osteta mitään kun meillä on tapana syödä laaturuokaa.
sellaista joka maistuu hyvälle. sen verran oon lidlin tuotteita maistanu ja siellä käyny, että oon todennu, että ei oo se firma meitä varten. kauhean makuista, lapsillekkaan ei maistu. Esim tuoremehut ja jogurtit on hirveän makuisia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pakasteita, kanapakasteet ovat erikoisen hyviäMaitoa, ranskankermaa, juustoja, makkaraa, savukalkkunaleikettä...
hedelmiä ja vihanneksia ei osteta, ne on jotenkin ihmeen oloisia siellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja km:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja km:Me ei osteta mitään kun meillä on tapana syödä laaturuokaa.
sellaista joka maistuu hyvälle. sen verran oon lidlin tuotteita maistanu ja siellä käyny, että oon todennu, että ei oo se firma meitä varten. kauhean makuista, lapsillekkaan ei maistu. Esim tuoremehut ja jogurtit on hirveän makuisia.
No, en ihmettele vastaustasiJos teidän laaturuokaa on jugurtit ja tuoremehut
Heh!