Mitä ostatte Lidlistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En enää mitään, olen niin kyllästynyt surkeaan valikoimaan ja kaupan epäsiisteyteen. Joskus kävin sieltä ostamassa limpparia, mutta en enää viitsi vain sen takia lähteä..

Pakasteita, kanapakasteet ovat erikoisen hyviä :) Maitoa, ranskankermaa, juustoja, makkaraa, savukalkkunaleikettä...
hedelmiä ja vihanneksia ei osteta, ne on jotenkin ihmeen oloisia siellä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En enää mitään, olen niin kyllästynyt surkeaan valikoimaan ja kaupan epäsiisteyteen. Joskus kävin sieltä ostamassa limpparia, mutta en enää viitsi vain sen takia lähteä..

Espoossa ainakin on mielestäni ihan siistejä nuo Lidl:t, ainakin ne joissa olen käynyt. :)

Ap:n kysymykseen: keksejä, nuggetteja tai Cordon Bleuta, tonnikalaa, lihaa kun ovat tarjouksessa, tikkuperunoita, lapsille välillä vaatetta ja leluja..

Me käydään Lidlissä hakemassa vain täydennystä.. en osaa tehdä siellä normaali ruokaostoksia, paljon puuttuu sellaista mitä esim. Prismasta ostetaan.

Mutta etenkin limpparit käydään sieltä hakemasta, light cokis on parempaa Lidlin versiona kuin esim. Coca Colan, ainakin minun mielestä! Samalla voidaan katsoa jos lihoja on tarjouksessa tai eri pakasteita.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja km:
Me ei osteta mitään kun meillä on tapana syödä laaturuokaa.

Jaa, mitä se laaturuoka teillä on?

Tähän minäkin haluan kuulla vastauksen.. :)

No laaturuoka on toki vähän kyseenalainen termi, mutta allekirjoittaneen ostoskoriin kuuluu luomu aina kuin sitä tehdään. Mielellään kotimainen luomu.

Luomujauheliha ja possun ulkofile. Luomuleipä, maito, jugurtti. Luomunäkkäri ja kananmunat. Luomuvihannekset ja hedelmät. luomujauhot, puurot, makaroonit, kahvi, tee, kaakao, sokeri, hunaja. Luomuomenamehu&appelsiinimehu.

Onkohan Lidlissä luomujuustoja keskieuroopasta?

Maitoa (sitä kierrekorkilla olevaa kun se UHT-käsiteltyä ni sopii meille kun laktootikkoja ollaan eikä maksa kun sen reilu 0,60e/L ), limua joskus, pakaste pizzoja (varsinki ne hawaijii-palat :P) pillimehuja, leipää, sipsehä, vaippoja (todella hyviä) ja muutenki millo mitäki tavaraa (esim palapelejä, vaatteita, työkaluja, yms yms yms) lihat, leivät yms muut elintarvikkeet ostetaan sitten muualta.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Me käydään Lidlissä hakemassa vain täydennystä.. en osaa tehdä siellä normaali ruokaostoksia, paljon puuttuu sellaista mitä esim. Prismasta ostetaan.

Mutta etenkin limpparit käydään sieltä hakemasta, light cokis on parempaa Lidlin versiona kuin esim. Coca Colan, ainakin minun mielestä! Samalla voidaan katsoa jos lihoja on tarjouksessa tai eri pakasteita.
samaa cocista lidlissä myydään kun muallakin!!!

sellaista joka maistuu hyvälle. sen verran oon lidlin tuotteita maistanu ja siellä käyny, että oon todennu, että ei oo se firma meitä varten. kauhean makuista, lapsillekkaan ei maistu. Esim tuoremehut ja jogurtit on hirveän makuisia.

sellaista joka maistuu hyvälle. sen verran oon lidlin tuotteita maistanu ja siellä käyny, että oon todennu, että ei oo se firma meitä varten. kauhean makuista, lapsillekkaan ei maistu. Esim tuoremehut ja jogurtit on hirveän makuisia.

No, en ihmettele vastaustasi :) Jos teidän laaturuokaa on jugurtit ja tuoremehut :D Heh!

Pakasteita, kanapakasteet ovat erikoisen hyviä :) Maitoa, ranskankermaa, juustoja, makkaraa, savukalkkunaleikettä...
hedelmiä ja vihanneksia ei osteta, ne on jotenkin ihmeen oloisia siellä :)

En ole suomalaisessa Lidlissa koskaan kaynyt, mutta Englannissa Lidlien hedelmat ja vihannekset on aivan loistavia. Muutenkin kaikkea pesuaineita lukuunottamatta tulee ostettua.

Se on meidän peruskauppa, eli oikeastaan kaikki tarvittava. No leipää ostetaan muualta, ja kalaa ja jos jotain pihviä joskus halutaan paistaa. Mut muuten kun syödään aika kasvispainotteisesti, niin sieltähän sitä saa, edullista tuoretavaraa, maitoa, hedelmiä...

Pesuaineet on ihan ok, kannattaa vähän nuuskutella, jotkut ovat keskieurooppalaiseen tyyliin aika voimakkaasti hajustettuja.

Suklaakeksejä minäkin. Maitoa, juustoa, tuorejuustoa, kermaa, hiivaa, rahkaa, raejuustoa, kurkkusalaattia, lihapiirakoita, nakkeja, leikkeleitä, nallekarkkeja, vehnä- ja sämpyläjauhoja, munia, puurohiutaleita, mansikkahilloa, vaippoja, talous- ja WC-paperia, kissanhiekkaa, Latzia kissoille, perunaa, sipulia, porkkanaa, banaania, omenaa, kurkkua, tomaattia, jugurttia, siideriä, limua, mehua, mozzarella-juustoa, pastaa, riisiä, leipää, ketsuppia,...

Suurimman osan ruokatarvikkeista ostan Lidlistä. Usein vielä tarjouksesta. Säästää ihan mielettömän summan rahaa. Suurin osa ostamistani on kotimaista. Ruokatarvikkeiden lisäksi olen ostellut vaatteita ja muuta pikkusälää.

No, en ihmettele vastaustasi :) Jos teidän laaturuokaa on jugurtit ja tuoremehut :D Heh!

ne oli vain kaksi esimerkkiä mutta niissäkin on laatuero. Osta vaikka lidlin jogurtti ja juustoportin jogurtti - on HIEMAN makueroa. Meillä ostetaan luomua ja mahdollisimman lähellä tuotettua ja halutaan, että rahat jää suomeen eikä mee ulkomaille jollekkin saksalaiselle herralle. Ja mitä lidlin kotimaisiin tuotteisiin tulee, niin onko elintarvikkeissa hyvää suomesta- merkki, joka takaa että raaka-aine on kotimaista? kaikki missä lukee sana "suomi" ei ole suomalaista. se voi olla myös ulkolaista, suomessa pakattua.

Kerroppa sinä mitä itse ostat ko kaupasta ja onko se mielestäsi laadukasta?

Yhteistyössä