mitä opiskella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma26v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mieti mitä ET halua, ja sitten mietit mitä vaihtoehtoja jää jäljelle. Esim jos et välitä pätkääkään kasveista, ei kannata opiskella puutarhuriksi, tai jos ruanlaitto ei ole lähellä sydäntä, niin ei kokiksi ja jne...

Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:
Mieti mitä ET halua, ja sitten mietit mitä vaihtoehtoja jää jäljelle. Esim jos et välitä pätkääkään kasveista, ei kannata opiskella puutarhuriksi, tai jos ruanlaitto ei ole lähellä sydäntä, niin ei kokiksi ja jne...

sitten tuntuu ettei jää mitään jäljelle... :O

juu noita testejä olen tehnyt... ehdottaa useimmiten kauneus alaa, sosiaali ja terveys alaa ym ym... parturi-kampaajan ammatti ollu haaveissa pitkään mutta en sitte tiedä loppujen lopuksi sopiiko sellainen mulle.... ja terveysala ei oikeen passaa kun ei musta olis sellaiseen veri saa pyörtymään jne...

2. S?hk?- ja automaatioala

S?hk?alalla, eli elektroniikan, tietoliikennetekniikan tai energiatekniikan osaajana olet itsen?inen ammattilainen, joka seuraa s?hk?virtaa ja valjastaa sen toimivaksi j?rjestelm?ksi kodeissa ja teollisuuslaitoksissa. Osaat ottaa vastuuta ja tarvittavaa tarkkuutakin l?ytyy. Sin? varmistat s?hk?isen informaation kulun ja h?iri?tt?m?n tuotannon. Olet korvaamaton osaaja kotona ja kaukomailla.

Tänne ajattelin itse hakeutuan oppisopimuksella tuossa jossain vaiheessa syksyä kun maltan töihin lähteä.
tuli testissä 2 tulokseksi =)

Yhteistyössä