Mitä ootta syöny tänää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Siis miten te jotkut elätte noin vähällä ravinnolla? :o Onko toi ihan normisettiä vai?

Mä syön lepopäivinä yleensä aika vähän, mut treenipäivinä eli 5- 6 päivänä viikossa aika paljon enemmän ja yleensä aika protskuvoittoisesti, kuitenkin vaan n. 1000-1200kcal.

BTW miten usein pidätte herkkupäiviä? Ja mitä silloin yleensä syötte? Mun tekis mieli mussuttaa jotain koko ajan ja ajattelen tällä hetkellä vaan ruokaa :D Mut sallittakoon se ajatus koska olen sairas ja tylsäksi käy aika :xmas:

Ööh... Eipä ole suurikaan ihme jos ajattelet vain ruokaa, kun syöt TREENIPÄIVINÄ 1000-1200 kaloria. Miksi niin vähän?

Siis miten te jotkut elätte noin vähällä ravinnolla? :o Onko toi ihan normisettiä vai?

Mä syön lepopäivinä yleensä aika vähän, mut treenipäivinä eli 5- 6 päivänä viikossa aika paljon enemmän ja yleensä aika protskuvoittoisesti, kuitenkin vaan n. 1000-1200kcal.

BTW miten usein pidätte herkkupäiviä? Ja mitä silloin yleensä syötte? Mun tekis mieli mussuttaa jotain koko ajan ja ajattelen tällä hetkellä vaan ruokaa :D Mut sallittakoon se ajatus koska olen sairas ja tylsäksi käy aika :xmas:

Ööh... Eipä ole suurikaan ihme jos ajattelet vain ruokaa, kun syöt TREENIPÄIVINÄ 1000-1200 kaloria. Miksi niin vähän?

Muuten lihon ja tällä oon laihduttanut itseni todella bmi 33 --> bmi 19.
Tänään selvis että mulla kilpirauhasen vajaatoiminta mikä selittää sen että lihon jos syön yhtään tota enemmän...

Puuroa voisilmällä, jäätelön, 2 lihapiirakkaa, valkosipulisalaattia, banaanin, viilin marjasoseella, lihapullakastiketta ja perunaa, salaattia, 3 mukillista kahvia, pari keksiä, 3 siideriä.

Aamulla 3 voileipäkeksiä kurkun kera, aamupäivällä jätskin, iltapäivällä makaroonisalaattia, jossa paljon vihanneksia. Nyt odotan miestä kotiin, että syödään yhdessä rieskaa lohen kera iltapalaksi.

Lämmin ruoka on totaalisen yök näillä helteillä ja raskausviikoilla. Aamulla söin puuroa ja prodedrinksun. Lounaaksi Rosson kanasalaatin, päivällinen oli kaksi omenaa ja prodedrinkki taas. Sitten kävin salilla ja join palautusjuoman. Alkuillasta kaksi näkkileipää päällisineen ja maitorahka. Just äsken söin rommirusinajädeä.

Tekeekö nuo kaikki proteiinijuomat ja palautusjuomat hyvää raskaana ollessa?

Ei ole normisettiä, mut tänään oli niin kuuma että ei ollut nälkä, tuli juotua vettä aika paljon ja oli niin kiire ettei ehtinyt miettiä ruokaa. Just kun katoin tota listaani niin tajusin. En kyl paljon syö muutenkaan.

Tänään selvis että mulla kilpirauhasen vajaatoiminta mikä selittää sen että lihon jos syön yhtään tota enemmän...

Peesi. Mul kilpparin vajis ja syön 1400 kaloria päivässä, enkä kyl todellakaan laihdu grammaakaan. En edes jos huhkisin 8 tuntia päivässä. Hyvä ettei jo ruuan ajattelusta viisari värähdä ylöspäin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Peesi. Mul kilpparin vajis ja syön 1400 kaloria päivässä, enkä kyl todellakaan laihdu grammaakaan. En edes jos huhkisin 8 tuntia päivässä. Hyvä ettei jo ruuan ajattelusta viisari värähdä ylöspäin :D

Joo eipä oo leikin asia :( Mä ihmettelin tosi pitkään mistä voi johtua että en laihdu tollakaan kalorimäärällä ellen sitten liiku paljon, tyyliin salitreeni + spinning/ juoksu sekä pyöräilyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Pari kupillista kahvia, juustosämpylän, salaatin kera antipaston, lasin punaviiniä ja sörsselssöniä (= tomaatti-lihapulla-papu-riisi-porkkanaa ) sekä kaalisalaattia.

Oliko sörsselssön hyvää :D

Itse olen syönyt 2 leipää, 2 banaania ja nyt yhden tomaatin. Ja tietty pari kuppia kahvia

Alkuperäinen kirjoittaja Halpy:
Lämmin ruoka on totaalisen yök näillä helteillä ja raskausviikoilla. Aamulla söin puuroa ja prodedrinksun. Lounaaksi Rosson kanasalaatin, päivällinen oli kaksi omenaa ja prodedrinkki taas. Sitten kävin salilla ja join palautusjuoman. Alkuillasta kaksi näkkileipää päällisineen ja maitorahka. Just äsken söin rommirusinajädeä.

Tekeekö nuo kaikki proteiinijuomat ja palautusjuomat hyvää raskaana ollessa?

Ei niissä ole mitään vaarallista. Proteiinijuoma koostuu mehusta ja heraproteiinista, joka on maidon ainesosa. Palkkarissa on sitä + maltoa, joka on käytännössä sokeria.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Pari kupillista kahvia, juustosämpylän, salaatin kera antipaston, lasin punaviiniä ja sörsselssöniä (= tomaatti-lihapulla-papu-riisi-porkkanaa ) sekä kaalisalaattia.

Itse olen syönyt 2 leipää, 2 banaania ja nyt yhden tomaatin. Ja tietty pari kuppia kahvia

Ihminen! Äkkiä syömään enemmän, jos kerran imetät Papricaa. Ja muutenkin. :hug:

Joo eipä oo leikin asia :( Mä ihmettelin tosi pitkään mistä voi johtua että en laihdu tollakaan kalorimäärällä ellen sitten liiku paljon, tyyliin salitreeni + spinning/ juoksu sekä pyöräilyt.

Periaatteessa aineenvaihdunnan pitäis parantua kun arvot on kunnossa, mut harvoimpa kilppariarvot pysyy reilassa sen 6 kuukautta mitä palautumiseen menee. Mul on ainakin vaihdettu annosta nyt 4 kertaa vuoden aikana :snotty: Lääkäri sanoi viimeksi, et kilpparipotilaille voidaan myöntää laihdutuspillereitä aineenvaihdunnan starttaamiseksi, mut jotenkin tommoset pillerit ei oikein iske. Hyvä kun joka aamu viittii ottaa sen thyroksiinin.

Saatko sä nyt jonkin lääkityksen tohon kilppariongelmaan? Että voisit sitten alkaa normalisoida syömistä. Tosi ikävää kituutella tuommosilla kaloreilla. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:

Ihminen! Äkkiä syömään enemmän, jos kerran imetät Papricaa. Ja muutenkin. :hug:

Kyl mä söisin,mut kun en ole ehtinyt :ashamed:
Kohta kun saan tän yöunille,niin vetäsen lihakeittoa ja leipää :p

Saatko sä nyt jonkin lääkityksen tohon kilppariongelmaan? Että voisit sitten alkaa normalisoida syömistä. Tosi ikävää kituutella tuommosilla kaloreilla. :(

Saan kuulemma heti maanantaina lääkityksen koska vaiva selvästi ollut jo pitempään (tuskin muuten olisin lihonutkaan aikanaan niin paljon niin äkkiä). En kyllä itsekään nää mitään mieltä niin vähäisessä syömisessä, olkoonkin että siihen ajan kanssa tottuu mutta olen niin iloinen että tämä asia saatiin vihdoin kuntoon ja syömiset voi normalisoida lihomatta. :) Veikkaan että treenikin alkaa luistamaan ihan uudella tavalla :)

Saan kuulemma heti maanantaina lääkityksen koska vaiva selvästi ollut jo pitempään (tuskin muuten olisin lihonutkaan aikanaan niin paljon niin äkkiä). En kyllä itsekään nää mitään mieltä niin vähäisessä syömisessä, olkoonkin että siihen ajan kanssa tottuu mutta olen niin iloinen että tämä asia saatiin vihdoin kuntoon ja syömiset voi normalisoida lihomatta. :) Veikkaan että treenikin alkaa luistamaan ihan uudella tavalla :)
No ihan varmasti! Mutta muistathan nostella kaloreita sitten pikkuhiljaa, että kroppa ehtii mukaan muutokseen? =)

Ootas ny... aamupalalla join veteen tehdyn kaakaon ja söin ruisleipää savuporosulatejuustolla, päivällä oli jauheliha-perunalaatikkoa ja sen kanssa kurkkua ja tomaattia ja maitoa. Sit join päiväkahvin rasvattomalla maidolla, illemmalla söin mökillä ison lautasellisen salaattia ja makkaran sen kaverina. Ja äsken banaanin.

herkkupäivä on kerran viikossa lauantaisin, silloin otan vähän karkkia.

No ihan varmasti! Mutta muistathan nostella kaloreita sitten pikkuhiljaa, että kroppa ehtii mukaan muutokseen? =)

Joo musta tuntuu että ihan äkkiä ei kaloreiden nosto tule tapahtumaan koska kroppa tottunut tuohon määrään ja vastakaan tuskin tykkää jos yhtäkkiä alan syömään paljon. :D

Mitäs kaikkea... 1 sämpylän ja nektariinin, juustosarven, kahvia ja mehujään, Rosson "kevyen" kana-salaatti-pitsataskun ja light-limpparia, raparperipiirakkaa ja kahvia, pari palaa näkkäriä juustolla, suklaata ja nektariinin. Paljon vettä joka välissä.

aamulla jugurttia ja leivän. ja monta kuppia ( lue mottia) maitokahvia. Lounaalla syötiin uusia perunoita ja silliä ja voita+ vihersalaattia. päiväkavhvilla kahvi ja korppu,päivällisellä oli sitten 2 saunamakkaraa ja 2 alkoholitonta siideriä. Meilä ei koskaan suanamakakran kanssa syödä salaatia. iltapalalal söin jugurtin ja kaksi ruisleipää joissa päällä juustoa

Yhteistyössä