Mitä te syötte helteillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
No siinähän se tulikin..Mä oon eläny jo pari päivää lähinnä napostelemalla, eli en oo syöny KUNNOLLA ollenkaan vaan leivän silloin tällöin ja juonu vettä...Nyt rupesin vaan miettii et ei varmaan tee sekään hyvää ettei syö kunnolla..Mut mut, en saa siltikää mitään tehtyä.. :whistle: Hyvä esimerkki, tänään oon syöny yhen porkkanan ja jätskin... :ashamed:

No kun mie syön ihan normaalisti. Minun ruokahalua ei oikein mikään (sää, oksennustauti etc ) vie.
Silleen on, että helteisellä säällä alkaa tehdä mieli jotain tosi raikasta ja makeaa. Ostin kaupasta gefilus-mehua ja ah, miten nannaa se oli (lantrasin vedellä )

ihan normaalilla tavalla syödään kaikki meidän perheessä - ei helteet vaikuta. Just vetästiin perunoita ja jauhelihakastiketta :p
jätskiä kuluu enempi kun lämmin ..

maistuisko ap:lle jos tekisit raikkaita salaatteja ? muistelisin että olet raskaana, niin vosi olla parempia ne kuin tuo syömättömyys =)

Ihan normisti syödään (toki ei tuu laitettua keittoja nyt) , mut pienemmän ruokahalu on mennyt, ei potut nappaa. ;)

Kannattaa kyllä syödä VARSINKIN JOS ON RASKAANA, rupee huippaamaan. Syödä vähän ja usein, jolloin verensokeri pysyy mahdollisimman tasaisena.

Raskaanahan mä oon, sillä mä halusinkin kysellä et mitä muut syö jotta sais vinkkejä.. ;) Mä itseasiassa ostin salaattiaineet tänää just sen takia et tulis syötyä edes jotain, kunha vaan sais sen salaatin tehtyä... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Raskaanahan mä oon, sillä mä halusinkin kysellä et mitä muut syö jotta sais vinkkejä.. ;) Mä itseasiassa ostin salaattiaineet tänää just sen takia et tulis syötyä edes jotain, kunha vaan sais sen salaatin tehtyä... :laugh:

Tykkäätkö fetajuustosta?
Oli hirmu hyvää sellainen feta mis oli aurinkokuivattua tomaattia:)

Yhteistyössä