Mitä on huumorintaju?

Alkuperäinen kirjoittaja milkki:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kaikki ei muuten ymmärrä Monty Pythonia, mutta mä rakastan sitä. :heart:

Tää on hyvä esimerkki, vois käyttää testinä.
Itsellä tosin toimisi toisinpäin; jos tykkäät Monty Pythonista ni ei ainakaa hirveesti yhessä naureta. :D

Mä osaan nauraa toisenlaasellekin huumorille. Joskus naurattaa niin typerät ja pienet jutut! :D

Yksi suosikki noissa huumorijutuussa on myös Bottom, on kyllä joskus aika törkiää huumoria se. Sitten uppoaa Kummeli ja monen esim. Disneyn tai Pixarin elokuvan huumori. Tykkäsin myös Ponille kyytiä-sarjasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikki ei muuten ymmärrä Monty Pythonia, mutta mä rakastan sitä. :heart:

Jos pitäis Black Adderistä niin olisko se sit vähän samaa linjaa?

Sori, mutta mä en tiedä mikä on tuo Black Adder. Eli informoi mua.

http://www.youtube.com/watch?v=veoafAdcDq8&feature=related

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:
Hänen luulisi löytävän kumppanin ilman julkisuutta ja telkkariohjelmaakin.

No parin muodostus on mielestäni nyky-yhteiskunnassa varsin konstikasta.

Musta hyvä esimerkki oli se Emmi, karjatilan emäntä ja pienen lapsen yh, joka sanoi, että mistä hän kumppania löytää, kun ei ehdi kotoa juuri minnekään... siis että jos baareilu ei kiinnosta ja harrastamaan ei ehdi, niin on aika epätodennäköistä löytää sitä kumppania muualta kuin netistä - tai sitten vaikka tuollaisen ohjelman kautta.

Mä osaan nauraa toisenlaasellekin huumorille. Joskus naurattaa niin typerät ja pienet jutut! :D

Yksi suosikki noissa huumorijutuussa on myös Bottom, on kyllä joskus aika törkiää huumoria se. Sitten uppoaa Kummeli ja monen esim. Disneyn tai Pixarin elokuvan huumori. Tykkäsin myös Ponille kyytiä-sarjasta.

Bottom on ihan huippu! Harmi ettei sitä tehty kuin pari kautta.

Bottom on ihan huippu! Harmi ettei sitä tehty kuin pari kautta.

Sepä se, sitä olisi saanut tehdä enemmän. Mä joskus ostin exälle niitä dvd:llä, pitääs kysyä lainaan. Oli muuten jännä kattoa yhtä brittisarjaa, kun siinä oli se toinen mies vähän vanhemmalla iällä. Ei ollut aivan niin ruokotoon. :D

Siis jokainenhan luetellessaan toiveitaan, luettelee ne omat toiveensa. Ei mainitse erikseen, että toivon että olisi samanlainen huumorintaju, samanlaiset terveet arvot kuin minulla jne. vaikka ehkä sitten jotkut tollot vaativat että aina täytyy erikseen mainita. Kuten näillä keskustelupalstoillakin täytyisi aina muistaa kirjoittaa että "minun mielestäni..." sillä aina joku syyttää että kertoo asioita virallisina totuuksina jos ei erikseen mainitse että IMO.

Luulen, että olen ap:n kanssa melko samaa mieltä. On vähän hassua esittää toivetta, johon toisen pitäisi tavallaan sokkona vastata. Mistä se vastaaja tietäisi, millaisesta huumorista se vastausta odottava pitää. Minä tiedän kyllä tosikkojakin, olen monessa asiassa itsekin tosikko, joten melkein tuntuisi helpommalta, jos esittettäisin toive, että vastaaja olisi tosikko :D Niitäkin tosin voi olla monenlaisia :)

Luulen, että vastaukset tuollaisiin kysymyksiin ovat usein aika standardimaisia. Olen rehellinen ja luotettava (vaikka olisin juuri viime viikolla pöllinyt työnantajan lautakasasta), huumorintajuinen (vaikka todellisuudessa olisin porukan rautakanki) ja komeaksikin ovat väittäneet (jos kaljua ei lasketa). Kumppanilta odotan sitä, että viihtyy kotona (vaikka saisi istua siellä yksin), ei nalkuta (vaikka aihettakin olisi) ja olisi sporttinen (kiertoilmaisu sille, että ei saa olla läski).

Harva on oikein miettinyt, mikä kumppanissa on tärkeää. Tai sitten nämä ovat niin yksityisiä asioita. Mitä nyt yleisö ajattelisi, jos alkaisi oikein syvällisesti pohtia, että tykkään sellaisista, jotka eivät tömistele kävellessään, joilla rehellisuus ja luotettavuus eivät käänny tylsyyden puolelle ja jotka eivät pyri alistamaan minua mielensä mukaisiksi.

Jos oikein jäyhä ukko toivoo huumorintajuista kumppania, luulen, että hän salaa toivoo löytävänsä ihmisen, joka pelastaa hänet elämän harmaudelta, ts. kutittelee häntä ja kikattelee. En usko, että häntä kiinnostaa nainen, joka esimerkiksi heittää kaveriensä kanssa läppää hänestä tai valmistelee käytännön piloja hänen päänsä menoksi.

Niiden pitäis määritellä se huumorinlaatu. "Haen tyyppiä joka pitää pieruhuumorista".

Tai härskeistä alapäävitseistä... taitaa olla helpompi sanoa huumorintajuista =) Jos toivoo että joku vastaisikin.

On olemassa myös ns tosikkoja. Niitä sitten karttaa kaikki ne joilla on edes jonkinlaista huumorintajua.
Vaatii muuten aika kieron huumorintajun jos pystyy edes katsomaan maajusille morsian tasoisia ohjelmia, tai sitten kuuluu niihin tosikkoihin joihin kaiken maailman reppanat vetoaa.

Yhteistyössä