H harmiainen Vieras 04.11.2008 #1 Kirjoitinko ees oikein sen? en tajua mitä tuo tarkottaa... nim.merkillä takapajulassa kasvanut
P pöhkö :) Vieras 04.11.2008 #2 googlaisit joskus... http://www.urbaanisanakirja.com/index.php?action=get&id=12&word=floodata