Mitä olette viimeksi shoppaillut?

Kiroileva siili

Aktiivinen jäsen
05.03.2007
2 763
1
36
Mä tilasin eilen netistä kirjoja, cd:itä ja pari dvd-boxia. Enkä malta oottaa, et pääsen hakemaan postista paketteja :D Aika vähän shoppailen mitään ylipäätään, mutta huomenna olis tarkotus lähteä kauppoihin törsäämään vielä lisää rahaa. :whistle:

Jos ees muistasin... :/ En oo kauppoihin kerenny ja netti-shoppailu ei oikein innosta. Vaan huomenna viimenen päivä koulua ja töitä. Sen jälkeen vaan töitä, joten tiistaina taidan lähtee ostoksille. :D

Mä ostin tänää ruokaa ja likalle uudet tennarit...halus sellaset missä oli pääkawwon kuvia:D

Trimmeri on kyllä kätevä..mekin viime kesänä hommattiin..saa kaikki paikat siistiksi..ja kun meijän trimmerissä on neljä vaihtopäätä ni saa noi puskat ja kaikki hyvin leikattuu jne jne..
ei oo kaduttanut koskaan sen hankinta:)

mä oon ostanut vaan vaatteita :D :D lauantaina ostin itelleni parit korsetti topit ja sitten perjantaina tuli pojalle h&m vaatepaketti :D :D
tänään varmaan pitäis mennä ihan ruoka ostoksille...

ruokaa perheelle.... No tuota ei kysytty, mutta en oikeasti juurikaan shoppaile shoppailun ilosta vaan lähinnä tarpeeseen ostan. tai tulihan tuossa vähän aikaa sitten matkalta ostettua jotakin ei tarpeeseen mutta kivaa tai oikeastaan ne varsinaiset matkamuistot maksoi parikymppiä ja ne muut matkamuistot on ihan käyttöön tarkoitettuja.

Yhteistyössä