Mita olette touhunneet tanaan?

Oletteko viettaneet rauhallista kotipaivaa vai oletteko olleet menossa tukka putkella?

Taalla ei kai tarvitse edes kertoa mutta menossa koko paiva. Aamusta heti uimahallille treeneihin. Toinen poika sen jalkeen taekwondoon. Likat futaamaan tunnin valein kuplaan. Valissa vietiin vanhimman likan vanhojenpaivapuku korjaukseen. Luistelemassakin kaytiin . Viela kun jaksaisi auton vieda pesuun. On meinaan niin likainen auto. Sen jalkeen voikin alkaa rauhallinen lauantai-ilta.
 
kävin päivästä asioilla ja olin rätti, vajaa tunnin reissulta, sairaslomalla su asti ja tiistaina pitäis mennä töihin, mut ne saa nyt odottaa.. Mies kävi mökillä lämmittääs ja tuoi puita, anoppi o sit kaitsenu poikaa ku meikä ei voi oikein mitää tehdä
 
Herättiin myöhään, mentiin jäälle kävelemään, käytiin kahvilassa lämmittelemässä, jatkettiin kävelyä.. tultiin kotiin, tehtiin ruokaa, käytiin saunassa. Rauhallista on.

Nyt mies on vaarillaan käymässä, minä palstailen ja syön karkkia :p
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
kävin päivästä asioilla ja olin rätti, vajaa tunnin reissulta, sairaslomalla su asti ja tiistaina pitäis mennä töihin, mut ne saa nyt odottaa.. Mies kävi mökillä lämmittääs ja tuoi puita, anoppi o sit kaitsenu poikaa ku meikä ei voi oikein mitää tehdä
Minkä ikäinen poika sulla on kun anoppi katsonu poikaa? Oon käsittäny että sulla on 7-8 v poika :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Herättiin myöhään, mentiin jäälle kävelemään, käytiin kahvilassa lämmittelemässä, jatkettiin kävelyä.. tultiin kotiin, tehtiin ruokaa, käytiin saunassa. Rauhallista on.

Nyt mies on vaarillaan käymässä, minä palstailen ja syön karkkia :p
Mina olen taas pyrkinyt valttamaan karkkia, jonkinlainen uudenvuoden lupaus.

 
Lounas laitettiin talkoomiehille ja itellemme, oli 11 ruokailijaa syömäs, sen jälkeen oltiin luistelemassa ja ulkoilemassa, oltiin yhteensä liki kolme tuntia, sit katottiin telkua... koht mennään saunaan ja sit katotaan Selviytyjät! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Herättiin myöhään, mentiin jäälle kävelemään, käytiin kahvilassa lämmittelemässä, jatkettiin kävelyä.. tultiin kotiin, tehtiin ruokaa, käytiin saunassa. Rauhallista on.

Nyt mies on vaarillaan käymässä, minä palstailen ja syön karkkia :p
Mina olen taas pyrkinyt valttamaan karkkia, jonkinlainen uudenvuoden lupaus.
Mäkin olen sitä vältellyt, mutta tänään annoin luvan herkutella!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Pakannu kamoja ja yrittäny miettiä että mitäköhän sitä tällä kerralla unohtais.. Maanantaina lähdetään tytön kans sukuloimaan pohjoiseen, toinen oottaa ihan tohkeissaan ku mennään lentokoneella! :D

Hyvaa lomaa. Kuinka pohjoiseen meinaatte menna? Toivotaan ihanaa talvista kelia teille :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hyacinth:
Lounas laitettiin talkoomiehille ja itellemme, oli 11 ruokailijaa syömäs, sen jälkeen oltiin luistelemassa ja ulkoilemassa, oltiin yhteensä liki kolme tuntia, sit katottiin telkua... koht mennään saunaan ja sit katotaan Selviytyjät! =)

Liikuntaa teillakin ollut ohjelmassa. Paasetteko kohta jo muuttamaan uuteen taloon?

Tuo selviytyjatkin ovatkin Kiinassa, olen nahnyt sen. Mietin, etta katsoisinko uudestaan. Nyt taytyy kiirehtia Shellille pesuun. Harmi, etta vasta klo 21 jalkeen taalla Shellin pesut ovat puoleen hintaan. Mutta se on jo liian myohaan nain lauantai ehtoona.
 
Käytiin hautajaisissa ja siihen reissuun meni 7 tuntia. Loppupäivä ollaan oltu kotona ja levähdetty. Nyt lapset on iltapalalla ja isi päiväunilla. Kohta muksut nukkumaan ja aikuiset katsoo hetken aikaa telkkaria.
 
aamupäivällä oltiin kotosalla ja laitettiin paikkoja kuntoon, sit tultiin tänne mummilaan lämmittään taloa. käytiin tuossa naapurissa kylässä kun lasten leikkikaverilta oli mennyt käsi poikki. sit ollaan täällä saunottu ja ollaan yötä.. vähän outoa vaan olla kun ei oo omat vanhemmat kotona =)
 
vieras
Vein tytön ratsastamaan. sitten ruokakaupoissa käynyt. Samalla reissulla ostin käsikorun kultakaupasta. Nyt laittanut ruokia alkavalle viikolle. Kohta katsotaan ukon kanssa joku kiva leffa. Lenkille ihanaan säähän olisin tahtonut keretä.
 

Yhteistyössä