Mä voin aloittaa
Meillä on siis yksi, kohta 4v. lapsi.
Olen aina saanut käydä rauhassa vessassa ja suihkussa. Mun mielestä äidillekin kuuluu vessarauha ja mä jätin lapsen kyllä raa'asti vaan oven taakse jos vessaan menin. Huuti eli ei. Samoin suihkussa kävin ilman mitään sitteriviritelmiä. Siellä kun ei kahta minuuttia kauempaa mennyt.
Seksin määrä ei ole vähentynyt tai laatu huonontunut. Pikemminkin päinvastoin
Parisuhteelle on aikaa ja halua sitä hoitaa. Lapsenvahteja on käytetty surutta.
Omaa aikaa saan aina kun haluan.
Saan syödä ruokani lämpimänä ja vaatteenikaan ei ole sotkuiset lapsen takia.
Lomakohteita ei määrittele muumilandiat ja muut lastenpuistot, vaan lomakohteet valitaan niin että kaikille (myös aikuisille) on omaa tekemistä.
Jaksan nähdä vaivaa ulkonäköni eteen ja panostan omiin vaatteisiini yhtä paljon kuin lapsenkin.
Niin ja mun päälle ei oo muuten kertaakaan pissattu, kakattu eikä oksennettu.
Tuli vaan mieleen, kun luin sen Ennen kuin minusta tuli äiti-runon. Joka oli musta... noh..aika surkea.
Olen aina saanut käydä rauhassa vessassa ja suihkussa. Mun mielestä äidillekin kuuluu vessarauha ja mä jätin lapsen kyllä raa'asti vaan oven taakse jos vessaan menin. Huuti eli ei. Samoin suihkussa kävin ilman mitään sitteriviritelmiä. Siellä kun ei kahta minuuttia kauempaa mennyt.
Seksin määrä ei ole vähentynyt tai laatu huonontunut. Pikemminkin päinvastoin
Parisuhteelle on aikaa ja halua sitä hoitaa. Lapsenvahteja on käytetty surutta.
Omaa aikaa saan aina kun haluan.
Saan syödä ruokani lämpimänä ja vaatteenikaan ei ole sotkuiset lapsen takia.
Lomakohteita ei määrittele muumilandiat ja muut lastenpuistot, vaan lomakohteet valitaan niin että kaikille (myös aikuisille) on omaa tekemistä.
Jaksan nähdä vaivaa ulkonäköni eteen ja panostan omiin vaatteisiini yhtä paljon kuin lapsenkin.
Niin ja mun päälle ei oo muuten kertaakaan pissattu, kakattu eikä oksennettu.
Tuli vaan mieleen, kun luin sen Ennen kuin minusta tuli äiti-runon. Joka oli musta... noh..aika surkea.