Mitä olette saaneet 18-vuotis lahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murmur
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Miten te voitte muistaa tollasia vanhoja juttuja? :o Mulla ei oo sitten pienintäkään muistikuvaa.

Heh, kyllä mä muistaisin jos olisin saanut jotain tyyliin autokoulu maksettu, auto, kymppitonneja rahaa tms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Miten te voitte muistaa tollasia vanhoja juttuja? :o Mulla ei oo sitten pienintäkään muistikuvaa.

Heh, kyllä mä muistaisin jos olisin saanut jotain tyyliin autokoulu maksettu, auto, kymppitonneja rahaa tms.

mä oon kans saanu korkeintaan tyyliin 5mk. en muista yhtään. mutta yritän tässä onkia vinkkejä siskolle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Miten te voitte muistaa tollasia vanhoja juttuja? :o Mulla ei oo sitten pienintäkään muistikuvaa.

Heh, kyllä mä muistaisin jos olisin saanut jotain tyyliin autokoulu maksettu, auto, kymppitonneja rahaa tms.

Heh, kyllä mäkin varmaan siinä tapauksessa muistaisin :laugh:
Mut sitä vaaraa ei ole et sellasia lahjoja olisin saanut.
 

Similar threads

J
Viestiä
13
Luettu
3K
C
H
Viestiä
3
Luettu
1K
A
L
Viestiä
15
Luettu
771
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä