ARGH... synttärilahjasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Siis mitä ihmettä 18-vuotta täyttävälle vois ostaa lahjaksi :kieh: Mitä ootte itte saaneet? Ja mitä vois ostaa? Pitääkö 18-vuotislahjan olla jotenkin spesiaali kun tulee ikäänkuin täysikäiseksi? :flower: Itse en muista mitä sain 18-vuotis lahjaksi... hyvä muisti mutta lyhyt..

Ei mitään hajua, mitä itse oon saanut (paitsi äipältä autokoulun), mutta nyt kun oon sukulaislapsia lahjonut, oon ostanut kyllä aina täysi-ikäisyyden kunnaiksi jotakin spesiaalimpaa...

esim. jonkun klassikkokirjan, keittiö- tai sisustusjuttuja omaan kotiin jne. Viimeksi ostin veljentytölle Marimekon pussilakanasetin. Rahaa en oo antanut, kun sen nyt tietää mihin täysi-ikäistyvällä rahat menee, ja koruja on kamalan vaikeaa ostaa (makuja on niin monia). Mielellään sitä antaa muutenkin jotakin sellaista, millä on oikeasti käyttöä.

Mä sain rahaa, koruja yms.

Peruskeittokirja voisi olla hyvä idea sekä tytölle että pojalle.

Tai sitten jos ei halua antaa rahaa, mutta kuitenkin "vapauden valita" mitä lahjan saaja haluaa, niin mielestäni tosi hyvä idea on lahjakortti johonkin.
Silloin sinulla on mahdollisuus valita, minne sen annat. Esim. jos haluat antaa korun muttet tiedä millaisista toinen tykkää tai mitä hänellä jo on, niin lahjakortti kultasepänliikkeeseen. Tai urheilijalle urheiluliikkeeseen. Omaan kotiin muuttavalle sisustusliikkeeseen. Tai sitten ihan perus S-ryhmän lahjakortti, niitä on saatavana ainakin 10? 20? ja 50? suuruisena. Voi sitten ostaa mitä tarvitsee, Prismasta ja Sokoksesta ainakin saa tosi kivoja juttuja.

Tässä muutama idea :)

Uusimmat

Yhteistyössä