V
vieras
Vieras
Olemme kirjoitelleet muutaman viikon netin kautta sekä tekstiviestein. Hän on todella ihanan oloinen kahden pienen lapsen eronnut isä. Yksi päivä hän tuli työpaikalleni katsomaan minua, en ehtinyt vaihtaa hänen kanssaa kuin muutaman sanan, hän ajoi tunnin sen takia, tiesi kyllä etten ehkä ehdi jutella juuri ollenkaan, hän vain halusi kuitenkin tulla katsomaan minua. sen jälkeen hän on yhä erittäin ihastunut ja laittaa ihania viestejä kuinka ei itsekkään ymmärrä miten hänestä voi tuntua tälläiseltä minua kohtaan, kun ei ole nähnyt minua edes kuin sen kymmenen minuuttia ja vaihtanut muutaman sanan.
Perjantaina sitten näimme , olimme pari tuntia yhdessä, hän tuli heti halaamaan minua ja katseli pitkän aikaa silmiin ja silitteli kasvojani ja rutisti kovasti ja kertoi kuinka pitää minusta . Hän on puhunut jo yhdessä asumisesta ja pyysi minua luokseen viikonlopuksi .
Miltä tämä teistä vaikuttaa ? Uskallanko uskoa että hän on tosissaan ?
Perjantaina sitten näimme , olimme pari tuntia yhdessä, hän tuli heti halaamaan minua ja katseli pitkän aikaa silmiin ja silitteli kasvojani ja rutisti kovasti ja kertoi kuinka pitää minusta . Hän on puhunut jo yhdessä asumisesta ja pyysi minua luokseen viikonlopuksi .
Miltä tämä teistä vaikuttaa ? Uskallanko uskoa että hän on tosissaan ?