Mitä olette mieltä tälläisestä miehestä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olemme kirjoitelleet muutaman viikon netin kautta sekä tekstiviestein. Hän on todella ihanan oloinen kahden pienen lapsen eronnut isä. Yksi päivä hän tuli työpaikalleni katsomaan minua, en ehtinyt vaihtaa hänen kanssaa kuin muutaman sanan, hän ajoi tunnin sen takia, tiesi kyllä etten ehkä ehdi jutella juuri ollenkaan, hän vain halusi kuitenkin tulla katsomaan minua. sen jälkeen hän on yhä erittäin ihastunut ja laittaa ihania viestejä kuinka ei itsekkään ymmärrä miten hänestä voi tuntua tälläiseltä minua kohtaan, kun ei ole nähnyt minua edes kuin sen kymmenen minuuttia ja vaihtanut muutaman sanan.

Perjantaina sitten näimme , olimme pari tuntia yhdessä, hän tuli heti halaamaan minua ja katseli pitkän aikaa silmiin ja silitteli kasvojani ja rutisti kovasti ja kertoi kuinka pitää minusta . Hän on puhunut jo yhdessä asumisesta ja pyysi minua luokseen viikonlopuksi .

Miltä tämä teistä vaikuttaa ? Uskallanko uskoa että hän on tosissaan ?

elä ny ainakaan yhteen muuta herra isä.tutustu ja kato millainen on,ettei ole mikään naurattaja rahankyttääjä.eli tutustu ja katso,elä tee mitään yhteen muuttoja kyllä ainakaan!

Siis tottakai hän voi olla tosissaan suhteesi mutta onko hän juuri eronnut? Jos niin sitten olisin varovainen...monilla kun on tarve saada se ylimenovaihe suhde jonka jälkeen lempataan pellolle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tutustu rauhassa tähän mieheen eihän teillä mikään kiire ole. Ja voithan mennä hänen luokseen, mutta elä nyt kumminkaan heti ole muuttamassa.

En ole muuttamassa en, minua hirvittää kun en itsekkään ole aikoihin tälläistä tunnetta tuntenut. Olen sen hänelle sanonutkin, että minua pelottaa, niin monta kertaa tullu paskaa niskaan miesten kanssa :(

ap

Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
Siis tottakai hän voi olla tosissaan suhteesi mutta onko hän juuri eronnut? Jos niin sitten olisin varovainen...monilla kun on tarve saada se ylimenovaihe suhde jonka jälkeen lempataan pellolle.

Erosta yli vuosi aikaa.

ap

Kuulostaa suoraan sanottuna aika epätoivoiselta.

Mutta eihän sitä tiedä. Ottakaa iisisti ja olkaa yhdessä, viettäkää aikaa keskenänne. Kyllä se siitä selviää. Ei nyt sentään yhteen kannata heti rykäistä, mutta kattelkaa. Minne teillä on kiire?

Kyllä mä tuollaista miestä ainakin vähän katselisin,että jos vaikka olisi kehityskelpoinen.Mutta en ihan suinpäin yhteen kuitenkaan muuttaisi,lapsikuviot yms selvittelisin kyllä ensin perusteellisesti.

Tutustu rauhassa tähän mieheen eihän teillä mikään kiire ole. Ja voithan mennä hänen luokseen, mutta elä nyt kumminkaan heti ole muuttamassa.

En ole muuttamassa en, minua hirvittää kun en itsekkään ole aikoihin tälläistä tunnetta tuntenut. Olen sen hänelle sanonutkin, että minua pelottaa, niin monta kertaa tullu paskaa niskaan miesten kanssa :(

ap

Sama juttu sen takia sanoinkin että ei kannata kiirehtiä. Ja jos hänellä on noin kova kiirus niin sit takana täytyy olla jotain muutakin:S Tsemppiä

Perjantaina sitten näimme , olimme pari tuntia yhdessä, hän tuli heti halaamaan minua ja katseli pitkän aikaa silmiin ja silitteli kasvojani ja rutisti kovasti ja kertoi kuinka pitää minusta . Hän on puhunut jo yhdessä asumisesta ja pyysi minua luokseen viikonlopuksi .
joskus sen vaan tietään. mä tiesin heti kun näin ekan kerran yhden miehen että toi on mun elämäni mies. siis ei ollu vaihdettu sanaakaan, ei tekstareita eikä mitään. yhdessä asuttiin kuukaus ekan tapaamisen jälkeen, nykyään naimisissa ja kolme lasta. se mies vaan vei multa jalat alta. ja tunne oli molemmin puolinen.
joskus vaan napsahtaa.

hänellä on pakottava tarve saada kumppani. hän on luonut sinusta ihannekuvan, vaikka ette oikeasti tunne toisianne.
jos mies tuossa vaiheessa puhuisi yhteen muuttamisesta, tekisin kyllä paniikkijarrutuksen.

Alkuperäinen kirjoittaja joka lyyli oma tyyli:
joskus sen vaan tietään. mä tiesin heti kun näin ekan kerran yhden miehen että toi on mun elämäni mies. siis ei ollu vaihdettu sanaakaan, ei tekstareita eikä mitään. yhdessä asuttiin kuukaus ekan tapaamisen jälkeen, nykyään naimisissa ja kolme lasta. se mies vaan vei multa jalat alta. ja tunne oli molemmin puolinen.
joskus vaan napsahtaa.

Siis joo, kuulostaa niin tutulta. =)

Mä kun näin mieheni ekan kerran, ajattelin heti, että toi. :heart:

Sitte ymmärsin väärin, että se seurustelis ja meni toivo :snotty:

Mutta suht hitaan alun jälkeen ollaan oltu yhdessä tota noiiin 11v, ja ei tota pois vaihtais vaikka rasittavia ollaankin välillä :D :whistle:

Minusta tuo tuntuisi oudolta. Vaikka olisi kivaa ajatella romanttisesti, että olet löytänyt sen oikean, niin kyllä tuo vaan kuulostaa omituiselta.. Olette "tunteneet" toisenne vasta pari viikkoa ja mies puhuu jo yhteen muuttamisesta. Oikeasti olette tavanneet vain pari tuntia!

Toki toiseen voi ihastua heti, mutta hidastakaa ihmeessä tahtia. Tutustukaa toisiinne rauhassa ja nauttikaa siitä ihastumisen tunteesta =)

Itse joskus nuorempana juttelin netissä jonkun pojan kanssa, joka heti kahden päivän juttelun (netissä ja puhelimessa) jälkeen ilmoitti tykkäävänsä jne. Ahdisti ihan hirveästi tuollainen, kun tiesi ettei hän oikeasti minua tunne ja hänellä oli vain joku mielikuva minusta, johon on ihastunut. Lopetin sen jutun sitten saman tien, poika tuntui epätoivoiselta ja ihastumisen kohde olisi voinut olla kuka tahansa..

Yhteistyössä