[QUOTE="mammeli";23454674]Juu ei tulisi pidettyä. Ostan kyllä juhlakengät, jos poika niin tahtoo.
Mun silmäänikin kun vaan ne tennarit vois olla tosi kivan näköiset puvun kanssa. En siis itse pidä ollenkaan huonona vaihtoehtona, mutta kyselenkin mitä mieltä palsta on asiasta. Että pyörtyykä äidit järkytyksestä tuollaisen näyn edessä
sinä ilmeisesti et [/QUOTE]
Anna laittaa vaan tennarit! Kyse on 15-vuotiaan lapsen juhlista eikä mistään linnanjuhlista. Jos joku on niin pönttö että kauhistelee lapsen kenkävalintaa niin menkööt sitten pois juhlista omaan täydelliseen elämäänsä. Mä en todellakaan katsele rippikoululaisten kenkävalintoja enkä kauhistele muiden asioista. Mukavia juhlia juhlakalulle ja äidille kans
Suorat housut,converset,kauluspaita..voin sanoa että hyvältä näyttää ja oli viime kesän trendi rippipukeutumisessa. Muutamalla oli myös rennosti pari ylänappia jätetty paidasta auki ja kraka solmittu rennosti löysälle,mii laik ja niin moni muukin
Kai ne pukukengät korrektit olisivat, mutta itse näen sen siten että ilotellakin saa.
Siskontyttäreni joka opiskelee vaatesuunnittelua piti omissa lakkiaisissaan prinsessamekon kanssa maihareita ja hyvin toimi.